Ga naar inhoud


Red360 plus IPTV OTT WIFI i.p.v. schotel en ontvanger.


markedes

Aanbevolen berichten

Goeden morgen,

 

Heeft iemand enige ervaring met de red36o IPTV 90 euro/jaar.

1000 zenders plus div. betaal zenders als fox1,2 enz.

Is dat hd, en kan die een schotel vervangen?

Lijkt me eigenlijk heel sterk.

Ik heb nu visiosat 4g met 4 twinalps, schotel 1meter voor eutelsat 9, en rebox twin hd 9000 met schitterend beeld.

 

vr.gr. markedes.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


het lijkt mij dat dit niet legaal is het apparaat is niks mis mee maar wat je ermee wil gaan doen dat is niet helemaal legaal lijkt mij het streamen van sportzenders zoals fox zonder de rechthebbende daarvoor te betalen,90 euro per jaar voor 1000 zenders je kan zelf ook wel nagaan dat daar iets niet klopt

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt interessant....  de vraag blijft wel of de beeldkwaliteit goed is... ook hoe lang je beeld houdt.... Het kastje kost toch ook nog 179 euro... al zit daar blijkbaar het eerste jaar abonnement van 90 euro in....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook eens gekocht voor de fun..om eens te kijken wat de toekomst voor ons in petto heeft.

 

Natuurlijk wist ik dat ik me op het "grijze" vlak begaf...en dat het niet helemaal legaal kon wezen al zei de verkoper natuurlijk van wel.

 

Mijn 1e bevindingen ja een hele hoop kanalen.

De kwaliteit was over het algemeen belabberd al waren er wel wat goede zenders.

De meeste zenders draaien op een resolutie van 540 x 720.En dan is de kwaliteit SD.

Veel storing op div kanalen. Variërend van zwart beeld of geen geluid of wel geluid maar weer stilstaand beeld.

 

Al met al veel geld voor iets wat niet legaal is.

 

 

 

Ik heb na 3 weken mijn geld terug gevraagd via een Paypal geschil ik heb dit ook gewonnen.

 

 

Gr.Debuurvrouw

 

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die 'gratis' streamen sites zijn zo illegaal als de neten. Voor de premium kanalen is door geen enkele provider een licentie afgegeven. Momenteel is de Hoge Raad bezig om te bepalen wat de jurispudentie moet worden. Tot die tijd word je doodgegooid met reclames om die doosjes te kopen. Meestal een Raspberry Pi in een kastje.. Kwaliteit is ongelofelijk slecht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Debuurvrouw, dank je voor je reactie.

Of iets legaal is of niet interesseert me eigenlijk niet.... maar wat wel belangrijk is, is dat het beeld wel OK is. Gewoon SD is prima, maar echt veel minder mag het niet worden.....  Uiteindelijk betaal je dan wel bijna 200 euro voor zo een doos en dat is nog behoorlijk wat geld...  ik vind het leuk om dit soort dingen te hebben... ik ben ook fan van internet radio, en heb een aantal van die apparaten in huis, en als ik het zo lees is dit eigenlijk ook zoiets maar dan voor TV.....  het moet echter wel werken.

je hebt dit soort dingen ook met zwaartepunt voor Russische tv of expat tv uit Engeland.....  ik heb zoiets dus ook al een paar keer willen bestellen, maar telkens hield het hoge bedrag en de onzekerheid of het écht werkt, me tegen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De russen iptv draait goed, zelfs op een raspberry, het is alleen jammer dat je er helemaal niks van verstaat....

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

 

Of iets legaal is of niet interesseert me eigenlijk niet.... maar wat wel belangrijk is, is dat het beeld wel OK is.

Zoiets noemt met heling van gestolen goed.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Ceesv, dat zou kunnen....

Heb jij nooit in je leven waarin je satelliet-tv keek, gebruik gemaakt van zelf geprogrammeerde smartcards oid? Nooit Sky gekeken destijds, in het analoge tijdperk? Nooit Teleclub uit Zwitserland gekeken?

Als je volmondig kan zeggen dat je dat nooit deed... OK, dan heb je je nooit schuldig gemaakt.... 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Debuurvrouw, dank je voor je reactie.

Of iets legaal is of niet interesseert me eigenlijk niet.... maar wat wel belangrijk is, is dat het beeld wel OK is. Gewoon SD is prima, maar echt veel minder mag het niet worden.....  Uiteindelijk betaal je dan wel bijna 200 euro voor zo een doos en dat is nog behoorlijk wat geld...  ik vind het leuk om dit soort dingen te hebben... ik ben ook fan van internet radio, en heb een aantal van die apparaten in huis, en als ik het zo lees is dit eigenlijk ook zoiets maar dan voor TV.....  het moet echter wel werken.

je hebt dit soort dingen ook met zwaartepunt voor Russische tv of expat tv uit Engeland.....  ik heb zoiets dus ook al een paar keer willen bestellen, maar telkens hield het hoge bedrag en de onzekerheid of het écht werkt, me tegen.

Hallo Sverige,

 

Ik zal je dan een tip geven met iedere E2 ontvanger kun je hetzelfde dit scheelt nogal wat euries.....of een MAG250/254 (bijna) alle aanbieders bieden namelijk ondersteuning voor deze ontvangers wel even vragen..

Onderzoek heeft mij geleerd dat ze volgens mij allemaal dezelfde bron verdelen..hoe ik dat weet?Omdat nog 4 vrienden van mij via andere wegen het hebben geprobeerd en we hadden iedere keer dezelfde storingen.

 

Gr.Debuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

die Mag254 had ik ook al eens gezien.... dat is dus eigenlijk ook hetzelfde begrijp ik.... dank je voor de informatie!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets noemt met heling van gestolen goed.

Nee, dit is geen heling. Het is eerder piraterij. 

 

Maar IPTV (in deze goedkope vorm) wordt vaak via schotel ontvangen dan via een sat - IP constructie het internet opgestuurd. Het probleem is echter dat het streamen van betere kwaliteits (720p/1080p/4k) materiaal veel bandbreedte kost. En dat deze jongens vaak niet op de beste infrastructuur aangesloten zitten waardoor het alleen mogelijk is om lage kwaliteits streams beschikbaar te stellen (die niet eens goed werken dus). 

 

KPN heeft onlangs de deuren voor haar dienst geopend, ook hierop was het commentaar dat de kwaliteit ondermaats was. Maar KPN heeft aangegeven te werken aan een HD versie. Dit is een dienst die volgend jaar 15 of 16 euro kost voor het "standaard" NL pakket + HBO. Vodafone heeft geloof ik ook zoiets. 

 

Ik denk wel dat over een aantal jaren de minder legale opties beter gaan worden, maar daar gaat nog wat tijd in zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

IPTV zal in de toekomst volwassener worden. En natuurlijk gaat dat achter een betaal-profiel.. Nu nog de bijbehorende internet snelheid..

Ik hoop het. Een beetje vrijheid en een legaal goed alternatief zou wel mooi zijn. Verwacht ik trouwens echt geen 1000+ zenders maar wel het basis pakket voor een normale prijs en dan overal waar internet is te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...