Ga naar inhoud


Vergelijking TV-Vlaanderen - Telenet


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

Er zijn zenders weggegaan, maar er zijn 11 zenders op korte tijd naar HD overgegaan.

Dat neemt extra plaats in.

Het is dus niet zomaar verdwijnen en niets in de plaats.

 

Vreemd, ik betaal 16,00€/maand, bij TV Vlaanderen zou dat 16,90€ zijn (Basic).

Misschien vind jij de prijsverhogingen uit, zoals Lassie, die van 16€/maand 65€/maand maakt.

Als je natuurlijk vlakaf liegt, is daar geen debat mee te voeren.

 

 

Wat die analoge zenders betreft, de bandbreedte op de kabel is niet onbeperkt.

Je kunt niet oneindig alles behouden.

Ook op satelliet zijn er al jaren geen analoge zenders meer.

Heel normaal, natuurlijk.

Tot de kabel dat doet, dan is het plots niet normaal.

De prijsverhogingen zijn er al meermaals geweest, ook tot ongenoegen van vele klanten dus, daar zijn genoeg bewijzen van voorhanden.

 

Satteliet heeft al lang geleden analoog vaarwel gezet, maar dit leidde niet tot verdwenen zenders, integendeel hoor dat werd ruimschoots gecompenseerd.

Bij Telenet haalt men een pak van deze zenders weg , maar de klant blijft evenwel evenveel afdokken, kan je nooit goed praten.

Je laat ook uitschijnen dat je al altijd 16 € per maand betaalt, kom op zeg dat gelooft toch niemand.

 

Als er dan 1 liegt dan ben jij het dan wel door 3 prijsverhogingen in 5 jaar staalhard te ontkennen, beetje zielig dus.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


niet dat ik in discussie wil gaan maar bij tvvl hebben ze ook al een paar prijsverhogingen door het strot geduwd.

 

toen ik in 2006 begon denk ik dat ik 9,9 euro betaalde, een jaar of misschien 2 jaar later was het 10,5 beetje later 10,9, in 2013 was het ook al 11,9. en begin dit jaar werd het basispakket afgeschaft en moest ik verplicht overgaan naar ofwel basic light (met verlies van een aantal kanalen) of naar basic aan 16,9(met nu nog een korting van -2€) met behoud van de zenders.

 

overal zijn er prijsverhogingen onder het mom van stijgende kosten.

 

spijtig dat ons loon nooit zo een sprong maakt....

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles wat we gebruiken wordt duurder, zie nutsvoorzieningen.

Maar wat ik soms erg vindt, is dat ze gewoonweg bvb motorsport verwijderen en gewoon schrijven, die uitzendingen of een deel ervan zijn te zien op onze sportzenders die tussen de 16,95 of zelf 27€ gaat.

Ze hebben ook een bbc weggenomen, en er bbc first? Weet het zo niet, uitzenden, en dan nog wel op hun duurste pakket van 24,95€.

Als je genoeg hebt met pulp, kom je toe met 16€. Wil je iets meer en beters zien, dan kan dat bedrag al aardig oplopen.

Hun play more is al 16€+24,95€, wat aardig bedrag is, zeker als je aleenstaande bent, met vervangingsinkomen.

Dan heb ik liever minder kwaliteit en sd films voor 13,95€ bij CD.

Als je komt van het zien van zwart wit tv, en in beginstadium, dan nog met ruis, dan ben ik tevreden met sd, die soms een beetje de wensen overlaat.

Maar ieder zijn mening, en daarvoor zijn er diverse aanbieders, waar de concurentie in mijn ogen oneerlijk is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste ZZZZZZ basic light 12,50  Basic 16,90 basic+ 22,90 dat zijn de prijzen van tvv kijk op de site van tv vlaanderen je zult daar geen 16 zien staan of te wel heb jij het goedkoper ik heb basic+22,90 ik weet wat ik betaald en ik weet hoeveel het kost bij telenet veel duurder hoe jij aan die 16 ??????? komt begrijp ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij bij Telenet inzake TV ergert is het gebrek aan keuze: vroeger had je zender-pakketten waaruit je kon kiezen naargelang je interesse. Ze gooien die met de films samen in 2 pakketten, Play (+10 euro/maand) en Play Plus (+25 euro/maand). Ik wil de Discovery zenders en SyFy; dit kost mij 25 euro/maand opleg en ik zit met een hoop zenders die mij helemaal niet interesseren.

Ik wil enkel de Belgische voetbalcompetitie zien, toch moet ik Sporting Telenet nemen met een ruimer sportaanbod dat mij ook niet interesseert, minstens + 16,45 euro/maand. Dit is dan nog in een TV-internet-telefoon pakket, want als ik bij Telenet enkel digitale TV neem, dan kost Sporting Telenet alleen al mij een opleg van 27,45 euro/maand (in plaats van +16,45 euro/maand).

Bij Telenet beperkt de klantgerichtheid zich tot zijn geldbeugel.

TV-VL heeft overigens ook al altijd dit gebrek aan inhoudelijke keuzemogelijkheden tussen zender pakketen.

Bij Proximus zijn er wel nog meer keuzemogelijkheden en daarom geniet dit mijn voorkeur.

aangepast door riji
Link naar reactie
Delen op andere sites

Das een mes die langs 2 kanten snijd, helaas.

Stel je wilt bij proximus het kinderpakket voor je kids, het natuurpakket, en je wilt bvb 13 th street zien, herinner ik me, dat je 3 paketten nodig hebt aan 6,99€, wat dus duurder is.

Jammer, maar vergelijken gaat helemaal niet.

Eigenlijk zou men a la carte moeten kunnen kiezen, dus per zender. Maar bepaalden zeggen kan niet of te duur.

En als ik nu een rare bocht neem, ga je in een restuarant ook duurder zijn eten a la carte of de dagschotel ( nee,geen pint) als ze beide aanbieden.

Conclussie, beide zou moeten bestaan, en dan kan je als klant zien, wat duurder uitkomt.

Maar ze kunnen het dan wel weer fixen, en interesante zenders in diverse paketten steken, waardoor je toch duur uitkomt.

Maar ja, wat wil je, iemand moet hun dure zaken dineetjes betalen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste ZZZZZZ basic light 12,50  Basic 16,90 basic+ 22,90 dat zijn de prijzen van tvv kijk op de site van tv vlaanderen je zult daar geen 16 zien staan of te wel heb jij het goedkoper ik heb basic+22,90 ik weet wat ik betaald en ik weet hoeveel het kost bij telenet veel duurder hoe jij aan die 16 ??????? komt begrijp ik niet

 

en toch kanje zelf op de website van telenet dit checken.

 

als je enkel tv neemt en geen ontvanger noch ci module dan kost dit je 16 euro per maand.

 

als je nog een ontvanger bij hen huurt dan komt er nog 8,9 euro bij geloof ik.

 

bij tvvl heb je het inderdaad bij het rechte eind de bedragen die je hier opnoemt.

 

==> bij tvvl heb je dan ook nog materiaal nodig om te kunnen kijken, bij telenet ook dus als je deze buiten beschouwing laat zijn de bedragen hier boven correct.

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das een mes die langs 2 kanten snijd, helaas.

Stel je wilt bij proximus het kinderpakket voor je kids, het natuurpakket, en je wilt bvb 13 th street zien, herinner ik me, dat je 3 paketten nodig hebt aan 6,99€, wat dus duurder is.

Jammer, maar vergelijken gaat helemaal niet.

 

Dit kan dus nog:

http://www.proximus.be/nl/id_cr_music/particulieren/onze-producten/televisie/vrije-tijd/ieder-zijn-zin.html

5,95 per pakket of 14,95 al de pakketten samen.

 

Belgisch voetbal: 9,95  http://www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/onze-producten/televisie/gebeten-door-voetbal.html

of pakket met meer voetbal/sport aan meerprijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proximus tv volg ik minder, omdat ik maar adsl heb, en nog niet in aanmarking ervoor.

Ik heb buiten dvb-t en dvb-c geen andere keuze, vanwege beschermd gebouw.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijsverhogingen zijn er al meermaals geweest, ook tot ongenoegen van vele klanten dus, daar zijn genoeg bewijzen van voorhanden.

 

Satteliet heeft al lang geleden analoog vaarwel gezet, maar dit leidde niet tot verdwenen zenders, integendeel hoor dat werd ruimschoots gecompenseerd.

Bij Telenet haalt men een pak van deze zenders weg , maar de klant blijft evenwel evenveel afdokken, kan je nooit goed praten.

Je laat ook uitschijnen dat je al altijd 16 € per maand betaalt, kom op zeg dat gelooft toch niemand.

 

Als er dan 1 liegt dan ben jij het dan wel door 3 prijsverhogingen in 5 jaar staalhard te ontkennen, beetje zielig dus.

Jij bent een grote leugenaar.

Ik heb hier al eens mijn factuur doorgestuurd, en toch bleef je maar beweren dat het niet klopte.

Ik betaal 16,00€/maand en geen cent meer.

En dat is minder dan ik bij Basic van bij TV Vlaanderen zou betalen (16,90€).

Je blijft maar lullen over prijsverhogingen, zowel Telenet als Proximus als TV Vlaanderen worden geregeld duurder.

Maar uiteindelijk is TV Vlaanderen duurder, hoe hard je er ook omheen lult.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat betekent niet dat alle abonnees € 16 betalen, toch?

 

Elkaar voor leugenaar uitmaken is hier not done, men kan van mening verschillen of over andere gegevens beschikken.

 

Daar men kennelijk met steeds dezelfde conclusies eindigt, namelijk dat de andere ongelijk heeft, en een leugenaar is, sluit ik ook deze discussie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...