Ga naar inhoud


fta zenders op iptv(smart)


sattos

Aanbevolen berichten

ik heb een draaibare opstelling,ik zit  meestal op astra 19 graden,en mijn vrouw kijkt graag naar mexicaanse zenders(fta)op nilesat 7w.

aangezien mijn hele opstelling aan juiste afstelling  is,vooral nilesat,wil ik deze zenders via internet ontvangen iptv.anders moet ik een 2e schotel plaatsen voor alleen nilesat!door de storm van afgelopen tijd is nilesat moeilijk te ontvangen,

 

ik heb gisteren smart iptv gedownload op mijn smart tv,maar ik kom niet verder,ik wil graag fta zenderlijst uploaden,maar weet niet hoe

 

Mexicaanse zenders via Nilesat 7W???

 

omdat de mbc kanalen op nilesat verdwenen waren heb ik hier ook al eens een ganse tijd op zitten zoeken maar heb het dan spijtig genoeg niet werkzaam gekregen.

 

MBC is nog FTA te ontvangen via de Badr 4, 26E

Sorry, ik zie nu pas dat dat via de MBC beam is, volgens mij is die niet te ontvangen hier.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


MBC is nog altijd te ontvangen op Badr 26 fta behalve MBC max die is er niet meer.

Dus de MBC Beam van Badr4 is in NL ook te ontvangen, net als de MENA Beam?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MBC 1,2,3,4 en Action zijn in België op mijn locatie met mijn installatie heel goed te ontvangen Maar hoe lang nog Is de vraag.

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

(ivm kapotte modem,geen internet,late reactie)

 

even een vraagje over smart iptv,die app mag je 7 dagen gebruiken,maar na 7 dagen moet je 5.50 euro betalen,anders kan je het niet meer gebruiken.maar hoe zit het wanneer je betaalt en binnen paar weken je andere tv aanschaft!Want die app werkt op mac adres!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Weer opnieuw € 5,50 betalen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan word het weer betalen schat ik,waarom zou je die app willen registreren als je plannen hebt binnen enkele weken een nieuwe tv aan te schaffen ?

aangepast door stevie-v
  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet de winkel je het hele aankoopbedrag teruggeven als na drie keer repareren de fout nog niet is opgelost. Of ze moeten een nieuw exemplaar geven (maar ik kan me voorstellen dat je je buik vol hebt van deze tv).

Vraag anders de Consumentenbond om raad.

Om welk merk en type tv gaat het trouwens?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Er is inderdaad een tabel voor afschrijfwaarde. Maar die vind ik arbitrair.

Zie o.a. http://www.scheerenfoppen.nl/site/snf/pdf/Afschrijvingsmethode-wit-bruin-en-grijsgoed.pdf

Los daarvan, tijdens de garantieperiode en gedurende de economische levensduur (daar gaat die tabel over) horen ze gratis te repareren.

Om welk bedrijf gaat het?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Onze huisregels staan het noemen van (web)winkelnamen niet toe.

Zowel in positieve als negatieve zin.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...