Ga naar inhoud


fta zenders op iptv(smart)


sattos

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Sluit anders die kabel eens aan op een laptop en doe een speedtest op speedtest.net

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De speed die je opgegeven hebt is aanwezig op je modem, en zegt iets over de verbinding tussen modem en het internet.

Dat zegt nog niets over je interne snelheid in je huis.

Een verkeerd getwiste kabel kan die snelheid dramatisch verlagen.

 

Besef ook, dat sommige van die IPTV zenders zelf gehost kunnen worden op een verbinding zonder capaciteit.

 

Er zijn genoeg particulieren, die zonder het te beseffen met hun ontvanger signaal naar buiten staan te streamen die door iptv sources daarna bij jou thuis komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ziet er goed uit!

 

Wanneer je beeld op sommige programma's  stottert, ligt het aan de bron, voorop gesteld dat je weergave toestel snel genoeg is.

 

Bijvoorbeeld bij mpeg4 / H 265 gecodeerde zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is echt prachtig om te zien,rusische,oost europese,midden oosten,zuid europse zenders.jammer dat het na paar seconden het beeld zwart is.

 

 

wat is eigenlijk beter m3u of m3u8?

Volgend mij heb ik die landen ook in overvloed op de schotel en zolang niet gecodeerd gaat er geen één op zwart.

Dus als je in bepaalde landen en/of bepaalde zenders geïnteresseerd bent is wellicht een schotel+satellietontvanger een uitkomst.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt uit wat voor type box en snelheid je hebt om je streams te bekijken. Als je systeem snelheid hoger

is zullen je streams ook sneller bufferen dus een box met dual core cpu zal volgens mij beter werken.

 

Wat je nog kan doen is je mtu tweaken naar 1496 of 576 of je ethernet configuratie om je verbinding

sneller te maken.

 

Eerst een back up maken en dan een firmware reset en dan alleen ip tv erop kan de box versnellen

omdat er dan geen overbodige software of resten of troep aanwezig is..

 

Geen cccam gebruiken.

 

Cat 6 is ook een goede optie heb 2 bosjes van Ziggo liggen werken heel goed en snel ;)

aangepast door Phoenixx
Link naar reactie
Delen op andere sites

citaat: Wat je nog kan doen is je mtu tweaken naar 1496 of 576 of je ethernet configuratie om je verbinding

sneller te maken.

 

 

vraag:mtu tweaken naar 1496 of 576?

 

je zegt ook "ethernet configuratie moet doen"maar ik kijk via smart tv en niet via pc,

 

 

mijn vrouw is geinteresseerd in een aantal zenders op nilesat,maar anders moet ik 2 schotel plaatsen,dat zie ik eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren,vandaar dat ik het via iptv probeer.

 

heb zelf een draaibare opstelling

aangepast door sattos
Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk is je bron niet goed.

 

had dit zelf ook eens geprobeerd om mbc kanalen zo via iptv in de ontvanger te zetten.

 

MBC2 ging soms goed maar meestal schokte het beeld en daarna ging het beeld op zwart.

 

nog een kleine opmerking ook hierover is dat het eigenlijk ook wel illegaal is om dit op die manier te proberen.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem nou maar van mij aan dat de bron niet goed is,het gaat hier over illegale praktijken dus verwonderlijk is dat niet lijkt mij.

Alles voor het geld,zoveel mogelijk mensen op 1 server en je raad het al,dat gaat problemen geven.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom vraag je niet gewoon ergens een testlijntje aan voor 24 uur,test er verschillende dan word alles snel duidelijk,al blijft het illegaal als het om betaalde zenders gaat.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google doet wonderen.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...