Ga naar inhoud


UK channel4 kijken vanuit nederland online


dundee

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Dat gaat zonder truuken niet lukken. De engelse websites en de nederlandse gebruiken geoip en kijken vanaf welk ip adres je afkomstig bent. Als je uit een ip reeks komt die niet bij engeland hoort krijg je de melding dat je niet gerechtigd bent om die content te zien. Zo te zien hebben ze geen live tv stream, alleen on demand en catch up (uitzending gemist). Men heeft wel een windows app die in de store staat, maar ik denk dat ze ook daar geoip voor gebruiken...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan heb je dit als resultaat

 

post-41606-0-22544100-1451568282_thumb.png

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

zoek een VPN uit Engeland dan lukt het zeker...

 

gr.

 

henk

 

Ik weet dat dit al wat ouder is. Maar kun je hier meer uitleg over geven. Ik ken niet veel van VPN, en hoe het werkt.  Met simple tv, kan ik wel URL intikken en dan krijg ik beeld, maar voor even, maar.  Ik had een grote dure schotel, hier in Zuid-Frankrijk, maar die kan naar de prullenbak; met de nieuwe Astra print..... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

VPN als je tante google of ome Bing gebruikt is Virtueel Privé Netwerk dat via het WAN {World Area Network} verbonden wordt

je gaat op internet een verbinding aanmaken via beveiligde protocollen met een andere PC

 

en wel een PC die staat in de regio waar Channel 4 online ontvangen kan worden (daar gaat het toch over in dit topic)

 

er zijn wel wat voorwaarden om succes te hebben

- a de down en vooral de Upload snelheid van die PC in die andere Regio

- b een vlekkeloze verbinding van de stream op die PC in die andere Regio

 

en nog een paar ditjes en datjes

 

aan de schotel is dit niet gekoppeld, dat is allemaal internet verbininding via de ethernetkabel en router

aangepast door Tonskidutch

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

VPN als je tante google of ome Bing gebruikt is Virtueel Privé Netwerk dat via het WAN {World Area Network} verbonden wordt

je gaat op internet een verbinding aanmaken via beveiligde protocollen met een andere PC

 

en wel een PC die staat in de regio waar Channel 4 online ontvangen kan worden (daar gaat het toch over in dit topic)

 

er zijn wel wat voorwaarden om succes te hebben

- a de down en vooral de Upload snelheid van die PC in die andere Regio

- b een vlekkeloze verbinding van de stream op die PC in die andere Regio

 

en nog een paar ditjes en datjes

 

aan de schotel is dit niet gekoppeld, dat is allemaal internet verbininding via de ethernetkabel en router

 

 

Ja dat heb ik begrepen. Ik heb simple tv gedownload en daar kan ik het adres van een stream intikken. Maar als ik iets vind , zit dat op slot.  Even beeld en weer weg.

 

Ik heb ook Kodi player, maar heb dat nog niet kunnen configureren, en dan weet ik nog niet waar ik alles moet gaan halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

satmaat,

ja de makers van die plugs ken ik ook uit menig discussie bij onder andere vuplus-support

en daarvoor moet je een aparte plugin erbij nemen die de proxi aanpast

(overigens heb ik heb ook getest, maar ik kijk dan ook naar de verbindingen die aangemaakt worden middels telnet netstat -a )

maar dat is inderdaad niet voor elke kijkdoos weggelegd

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Zo te zien hebben ze geen live tv stream, alleen on demand en catch up (uitzending gemist).

 

 

Klopt niet hoor, maar je moet wel geregistreerd zijn en zorgen dat je aan een Engels ip adres komt. Dat kan via een vpn of ook nog op andere manieren, die je ongetwijfeld via Google kunt ontdekken. Zo deed ik het in ieder geval voor ik satelliet had. Filmon kan ook, maar heeft een belabberde beeldkwaliteit, als je geen betalend pakket neemt. Via Kodi zijn er trouwens ook een aantal apps die live tv streams geven uit UK, de VS etc, maar ook dan ben je beter met een vpn.

 

http://www.channel4.com/now

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...