Ga naar inhoud


CanalDigitaal raakt recreanten met verlaten Astra1


Sprietje

Aanbevolen berichten

" Ik vind het aanbod op m.n. de Duitse tv stukken beter als wat op de Nederlandse tv te zien is,...".

 

Blijft de vraag, wat is er dan beter aan?.

 

Het aanbod :D

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

In de nieuwsbrief die ik vandaag van CanalDigitaal kreeg stond de uitslag van een enquête die een paar weken geleden was gehouden.
De uitslag van het onderzoek was als volgt:

Waar wordt CanalDigitaal het meest gebruikt?

Thuis 56%
Recreatie 43%
Zakelijk 1%

Als ik over deze uitslag dan eens filosofeer dan kom ik tot de volgende conclusie:
Slechts weinige caravan- en camperbezitters die alleen maar in Nederland blijven, zullen een abonnement op CanalDigitaal nemen omdat ze gratis digitenne kunnen ontvangen. Ik mag aannemen dat die 43% recreanten zich buiten Nederland bevinden.
Thuis wordt opgegeven door 56% van de ondervraagden. Wetende dat flink wat Nederlanders een huis in het buitenland hebben die daar grotendeels van de tijd wonen, denk aan expats, mensen met een tweede huis of mensen die alleen in het buitenland nog maar een huis hebben, zal van die 56% ook nog een flink deel zich in het buitenland bevinden. Laat dat nu slechts 17% zijn van de 56%. Tel ik die 17% op bij de 43% recreatie, dan kom je aan 60%.
Wat ik al jarenlang beweer is dus dat waarschijnlijk 60% van de CanalDigitaal abonnees zich in het buitenland bevindt.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer was jij voor de laatste keer op een camping in Nederland?

 

Volgens mij staan al die schotels daar niet om digitenne te ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:grin:

 

Wetende dat flink wat Nederlanders een huis in het buitenland hebben die daar grotendeels van de tijd wonen

de ene vraag volgt de andere!

je maakt er wel een potje van de percentages interpreteren over wintergasten in het zuije

 

waar heb je die gegevens en kennis vandaan?

 

zo kan ik ook roepen heel Nederland is compleet leeg tijdens de wintermaanden omdat ze allemaal gaan skiën en op overwintering in het zuiden zijn

op die vluchtelingen na, maar goed die maken slechts 0,5 procent uit van de bevolking en ook die paar Nederlandse pegida demonstranten die maakt momenteel 4,5 % uit

 

overigens die kijken natuurlijk ook geen Canal DIGITAAL meer

bewering<>bron

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel personen, in welke samenstelling, hebben aan dit onderzoek meegedaan, welke vragen werden er gesteld en zo mis ik nog heel veel voorwaarden om een goed overzicht te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mij hebben ze niets gevraagd

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja zeg...

jullie kleinkinderen komen vast en zeker niet op bezoek

Opa heeft geen Fox en HBO

:D

 

enquêtes (met hoedje) zijn een onderwerp van discussie

zo ook het publiceren van ankettes => welke heel veel verwarring geven.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan niet vroeg genoeg beginnen met Dr.Phil Dish

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...