Ga naar inhoud


CanalDigitaal raakt recreanten met verlaten Astra1


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik heb die satelliet aanbieders nog niet kunnen vinden, er staan een paar (erg) kleine lettertjes in de voorwaarde die spreken over fair-use.

En gebruikers berichten hierover dat tv kijken geen fair use is.

 

Ik houd mij nog steeds aanbevolen voor een provider die inderdaad een flat rate aanbiedt, die 800kb in mijn Maison de Maitre irriteert mij

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

" Ik vind het aanbod op m.n. de Duitse tv stukken beter als wat op de Nederlandse tv te zien is,...".

 

Blijft de vraag, wat is er dan beter aan?.

Ik dacht dat ik dat beantwoord hat, Emekli...

 

Maar voor het  geval ik niet duidelijk geweest ben, probeer ik mijn antwoord kort samen te vatten:

 

Het aanbod van de Duitse tv bestaat uit een veel uitgebreider aanbod aan vooral Duitse krimi's en drama's. Dát is nou net het soort films waar ik van hou. Ook hebben ze uitstekende series (krimi, thriller). Dan vind ik de talkshows en de journaals uitstekend en ee stuk professioneler dan op de Nederlandse tv. Ik mag er graag naar kijken.  En dan wil ik ook de Engelse krimi's niet vergeten, al zijn die uiteraard ook op andere zenders te bekijken, maar ik prefereer de synchronisatie want dan heb ik geen storende ondertiteling in beeld waardoor ik steeds afgeleid wordt van de film zelf.  En het mooiste van dit alles is dat je er GEEN abonnementsgeld voor hoeft te betalen, geen smartcards nodig hebt, en dus alles gewoon prima werkt met eender welke receiver...

 

Zelfs al kreeg ik het volledige NL pakket "gratis" betwijfel ik of ik er echt vaak naar zou kijken. Ik heb heel vroeger hier ook kabel tv gehad, omdat dat verplicht was bij een kabel internet abonnement.... DSL was hier niet beschikbaar, en was zodoende een goedkoper alternatief dan inbellen... en ook nog eens sneller. Je moest het tv pakket erbij nemen (en betalen).... en ik vond het erg teleurstellend, ik keek wel een enkele keer, en toen mijn sat receiver een week kapot was kon ik niet anders.... gelukkig had ik wel een handjevol duitse zenders op de kabel maar ik merkte dus toen al dat ik nooit NL tv keek.  Nu is de kabel gelukkig verleden tijd, en heb ik VDSL, wateen stuk voordeliger is dan kabelinternet, en ik spaar ook nog eens het geld voor het verplichte tv pakket waar IK niets aan heb.

 

Dus wat is beter? Het aanbod, de kwaliteit ervan, de prijs, de beschikbaarheid en opnamemogelijkheden...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ik dat beantwoord hat, Emekli...

 

Maar voor het  geval ik niet duidelijk geweest ben, probeer ik mijn antwoord kort samen te vatten:

 

Het aanbod van de Duitse tv bestaat uit een veel uitgebreider aanbod aan vooral Duitse krimi's en drama's. Dát is nou net het soort films waar ik van hou. Ook hebben ze uitstekende series (krimi, thriller). Dan vind ik de talkshows en de journaals uitstekend en ee stuk professioneler dan op de Nederlandse tv. Ik mag er graag naar kijken.  En dan wil ik ook de Engelse krimi's niet vergeten, al zijn die uiteraard ook op andere zenders te bekijken, maar ik prefereer de synchronisatie want dan heb ik geen storende ondertiteling in beeld waardoor ik steeds afgeleid wordt van de film zelf.  En het mooiste van dit alles is dat je er GEEN abonnementsgeld voor hoeft te betalen, geen smartcards nodig hebt, en dus alles gewoon prima werkt met eender welke receiver...

 

 

*fronsende wenkbrauwen* geen abonnementsgeld? *kijkt naar het papier dat voor hem ligt* 'zahlung der Rundfunkbeiträge'

 

Ik betaal gewoon 210 euro per jaar voor ard / zfd etc. Leuk dat jij lekker gratis kijkt maar dat is dus omdat elk duits huishouden wel betaald.  ik kom behoorlijk dicht in de buurt van jouw 20 euro per maand. En daarvoor kan ik dan naar de schlager hitparade uit 1974 zitten kijken... Alleen als ik geen tv, (auto)radio, pc of een andere medienträger heb, kan ik een vrijstelling krijgen. En anders gewoon dokken.

 

het gras is altijd groener bij de buren...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Duitse publieke omroep is naar mijn mening het beste ter wereld. Nergens krijg je zo´n omvattend aanbod van programma´s.

Na 20h15 reklame vrij. Zoals Sverige al zegt..Krimi´s van uitstekende kwaliteit. Oneindig veel hoogkwalitative eigen produkties.

Betrouwbaar nieuw, een serieuze ochtend show die al om 05h30 begint.

Als voorbeeld: Morgen hör ich auf met Bastian Pastewka. Ik heb me kostelijk geamuseerd over de humor en het interessante verhaal.

http://www.serieslyawesome.tv/bekommt-morgen-hoer-ich-auf-eine-2-staffel/

Of de Vorstadtweiber...dit was een produktie uit Oostenrijk. geweldig! http://diepresse.com/home/kultur/4873148/Vorstadtweiber_Zweite-Staffel-startet-am-14-Maerz

Dan uiterst serieuze, professionele talkshows en nieuwsuitzeningen. Met herhalingen op de zenders als ZDF NEO, EinsPlus, etc.

 

Alles beter dan het Jungle Camp, Big Brother en de Junior zing shows waar ik kotsmisslijk van zou worden.

 

Gelukkig kan ik ARD en ZDF via de Hotbird ontvangen in de UAE. Helaas in SD. Toch ben ik er erg blij mee.

 

En inderdaad, kostenloos zowel via satelliet als DVB-t in Duitsland.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

*fronsende wenkbrauwen* geen abonnementsgeld? *kijkt naar het papier dat voor hem ligt* 'zahlung der Rundfunkbeiträge'

 

Ik betaal gewoon 210 euro per jaar voor ard / zfd etc. Leuk dat jij lekker gratis kijkt maar dat is dus omdat elk duits huishouden wel betaald.  ik kom behoorlijk dicht in de buurt van jouw 20 euro per maand. En daarvoor kan ik dan naar de schlager hitparade uit 1974 zitten kijken... Alleen als ik geen tv, (auto)radio, pc of een andere medienträger heb, kan ik een vrijstelling krijgen. En anders gewoon dokken.

 

het gras is altijd groener bij de buren...

 

Je bent zeker vergeten dat je in NL ook via de belasting een bijdrage levert.

Waar krijg je zoveel aanbod van TV voor dat geld: Uitstekende TV programma´s en ontelbaar vele radio programma´s van goede kwaliteit.

Ik heb van 1982 tot 2012 in Dutsland gewoond en was er maar wat blij mee.

De Schlager hitparade uit 1974 is niet op de hoofdprogramma´s van ARD en ZDF. Wel op de Spartenkanäle..so what?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ik dat beantwoord hat, Emekli...

 

Maar voor het  geval ik niet duidelijk geweest ben, probeer ik mijn antwoord kort samen te vatten:

 

Het aanbod van de Duitse tv bestaat uit een veel uitgebreider aanbod aan vooral Duitse krimi's en drama's. Dát is nou net het soort films waar ik van hou. Ook hebben ze uitstekende series (krimi, thriller). Dan vind ik de talkshows en de journaals uitstekend en ee stuk professioneler dan op de Nederlandse tv. Ik mag er graag naar kijken.  En dan wil ik ook de Engelse krimi's niet vergeten, al zijn die uiteraard ook op andere zenders te bekijken, maar ik prefereer de synchronisatie want dan heb ik geen storende ondertiteling in beeld waardoor ik steeds afgeleid wordt van de film zelf.  En het mooiste van dit alles is dat je er GEEN abonnementsgeld voor hoeft te betalen, geen smartcards nodig hebt, en dus alles gewoon prima werkt met eender welke receiver...

 

Zelfs al kreeg ik het volledige NL pakket "gratis" betwijfel ik of ik er echt vaak naar zou kijken. Ik heb heel vroeger hier ook kabel tv gehad, omdat dat verplicht was bij een kabel internet abonnement.... DSL was hier niet beschikbaar, en was zodoende een goedkoper alternatief dan inbellen... en ook nog eens sneller. Je moest het tv pakket erbij nemen (en betalen).... en ik vond het erg teleurstellend, ik keek wel een enkele keer, en toen mijn sat receiver een week kapot was kon ik niet anders.... gelukkig had ik wel een handjevol duitse zenders op de kabel maar ik merkte dus toen al dat ik nooit NL tv keek.  Nu is de kabel gelukkig verleden tijd, en heb ik VDSL, wateen stuk voordeliger is dan kabelinternet, en ik spaar ook nog eens het geld voor het verplichte tv pakket waar IK niets aan heb.

 

Dus wat is beter? Het aanbod, de kwaliteit ervan, de prijs, de beschikbaarheid en opnamemogelijkheden...

 

Helaas ben ik het niet met je eens, tenminste als je ziet dat de NPO regelmatig prestigieuze ( binnen en buitenlandse) prijzen wint, vooral VPRO.

Laatste, nu weer voor: http://www.broadcastmagazine.nl/les-ogres-wint-vpro-big-screen-award/

Omdat we het toch niet eens kunnen worden, "ieder zijn meug", stop ik deze discussie maar, het is geen spel van wie wint hier.

Jij gelukkig op jouw manier en ik op de mijne  ;)

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Smaak valt niet te betwisten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emekli, we hoeven het toch niet eens te zijn.... het is inderdaad zoals je zegt, ieder zijn meug.

 

Op muziekgebied heeft ook ieder zijn favorieten, waarom zou dat op de tv niet mogen?  

Ik begrijp dat jij de NL televisie ontzettend goed vindt, en dat is je goede recht... ik ken de VPRO documentaires niet, maar als jij ze goed vindt, zijn ze voor jou goed, zo is het toch?

 

IJzerbout, zo is het inderdaad!

 

Druid....  het is al eerder geschreven, maar in NL betaal je ook kijk en luistergeld.... dat is iets wat hoort bij de totale "lasten" die het land waarin je woont jou oplegt....  ik zou ilever de duitse bijdrage betalen als ik zou kunnen kiezen, want ik betaal dan liever voor iets waarnaar ik kijk, dan naar een pakket waar ik niets aan heb. Maar de regelgeving is zoals hij is...

Misschien dat het volgend jaar wel waarheid wordt, ik ben aan het kijken of het verstandig zou kunnen zijn om daar Duitsland te verhuizen....  ik vermoed dat de lasten alles bij elkaar een stuk lager zullen uitpakken,maar goed, dat is een ander verhaal.

 

Met "gratis" bedoel ik dus abonnementsgeld, en dat moet je in Nederland nog eens bovenop het kijkgeld wat via de belasting geind wordt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Nach Angaben des Statistischen Bundesamtes gab es in Deutschland im Jahr 2011 40,4 Millionen Haushalte mit rund 81,7 Millionen Haushaltsmitgliedern

Bron : das Statistischen Bundesamtes

 

momenteel een miljoen meer

en die betalen in totaal 9,x MILJARD euro kijk en luistergeld bijdrage per JAAR

 

a

ik betaal 19 euro per maand GEZ

 

wat er anders nog betaald wordt aan abonnementen of paytv is niet duidelijk maar in ieder geval heel veel

HD+ alle commerciele zenders is 55 euro per jaar

SKY abonnement begint bij 19,99 euro per maand

HD-tv via vodafone (vroeger kabeldeutschland) is 9,99 euro per maand

 

om maar even de bekenste aanbieders erbij te halen

b

dus totaal betaal ik al 19 euro GEZ + 0 euro per dvb-t of 9,99 euro voor basis kabel

c

ik kan ook natuurlijk mijn sat antenne gebruiken maar dan is er enkel FTA beschikbaar

d

of het goedkoopste SKY abonnement wegens de reclame vrije cinema dan kom ik op 19 + 35,95 = 54,95 euro/maand

e

zou ik dan NL erbij willen nemen als expat dan betaal ik nog eens 19,95 per maand voor een overgroot aantal zenders die ik eigenlijk nooit gekeken heb en of zal kijken is dus 74,90 euro per maand in totaal.

f

vergeet niet voor internet en telefoon moet ik ook nog extra dokken

(momenteel 19,95 euro gereduceerd maar na 12 maanden 49,95 euro on top)

 

nu vraagt iemand zich af loont zich dat?

kun je dat wel betalen?

wil je dat betalen?

 

recreanten zijn mensen die dus met een oude smartcard voornamelijk het NPO keken op 19,2

als die nu wat te klagen hebben moeten ze eens om zich heen kijken qua kosten met een basisHD pakket

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bron : das Statistischen Bundesamtes

ik betaal 19 euro per maand GEZ

 

wat er anders nog betaald wordt aan abonnementen of paytv is niet duidelijk maar in ieder geval heel veel

 

SKY abonnement begint bij 19,99 euro per maand

Sky basisabonnement bij afsluiten voor het eerste jaar is €19,99, maar daarna ga je het volle tarief betalen, € 35,99 per maand voor het goedkoopste Sky Deutschland satelliet pakket!

 

De titel van dit onderwerp, Canaldigitaal raakt recreanten met het verlaten van Astra 1 had net zo goed als volgt geschreven kunnen worden:

 

Canaldigitaal kan lagere abonnementsprijs in vergelijking met andere sat aanbieders handhaven door verlaten Astra 1. 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sky basisabonnement bij afsluiten voor het eerste jaar is €19,99, maar daarna ga je het volle tarief betalen, € 35,99 per maand voor het goedkoopste Sky Deutschland satelliet pakket!

 

De titel van dit onderwerp, Canaldigitaal raakt recreanten met het verlaten van Astra 1 had net zo goed als volgt geschreven kunnen worden:

 

Canaldigitaal kan lagere abonnementsprijs in vergelijking met andere sat aanbieders handhaven door verlaten Astra 1. 

 

En zo is het, googel je een eind in de rondte, dan blijkt NL een van de goedkoopste landen in Europa te zijn.

 

Of je CD nu goed vindt of niet, ik ben er blij mee en heb er nooit geen problemen mee gehad.

Wat niet wil zeggen dat anderen die niet hebben.

Nadeel is, je kan niet zelf een pakket samenstellen, met dank aan het Binnenhof, voor mij is de NPO al genoeg.

Commerciëlen, daar kijk ik nooit naar, inclusief die uit het buitenland.

Wat een (Amerikaanse) meuk, maar ook hier, ieder zijn meug.

 

Als je het alleen van BVN moet hebben, het is dan wel gratis, maar biedt voor mij niet genoeg.

Kijkers verderop in de wereld, die de NPO van nu niet kennen vinden het natuurlijk prachtig,

omdat ze al jaren niet meer in NL wonen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal waar.... Nederland is echt niet goedkoop....  Voor het pakket aan public servivce en commerciele zenders in NL moet je betalen.... in Duitsland hoeft dat niet, want je moet geen Sky nemen.  Ik heb ook Sky gehad, en de voorganger Premiere.... Eerst illegaal, dan 2 jaar lang een prepaid abonnement....  en ik heb het uiteindelijk stop gezet, omdat er op de FTA zenders meer dan genoeg te zien is. De special interest zenders zoals discovery, National Geographic etc kunnen mij niet echt bekoren... (Heb nu weer voor een poosje Nat Geo Wild, via de Zweedse Canaldigital, en ik stel ook weer vast dat ik er niet blijf hangen.... hooguit even, maar dan wil ik weer "normale" tv zien)...

Andere landen zijn dan ook nog goedkoper, denk nu aan diverse oosteuropese landen, waar je voor een paar euro's per maand hun "basispakket" hebt....

 

Uiteraard mag je blij zijn met CD, want als die er nu mee stopt is er gelijk geen alternatief... wat ik WEL vind is dat ze een soort FTV kaart zouden moeten introduceren, zoals dat ook in Oostenrijk, Zwitserland en Zweden bestaat, voor de public service. Deze zenders zijn tensotte reeds betaald door de burgers....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik WEL vind is dat ze een soort FTV kaart zouden moeten introduceren, zoals dat ook in Oostenrijk, Zwitserland en Zweden bestaat, voor de public service. Deze zenders zijn tensotte reeds betaald door de burgers....

 

Diegenen die betaald hebben voor deze zenders kunnen ze of ontvangen via dvb-t of per npo internet stream

Feitelijk is de hele dvb-s component voor het nederlandse grondgebied overbodig.

 

Om dezelfde reden zou je trouwens ook een soort FTV kaart kunnen verlangen bij je dvb-c of iptv provider.

Diegenen die in het buitenland verblijven moeten zich maar tevreden stellen met BVN of een abonnement afnemen bij canaldigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de televisieprogramma's in Nederland van lage kwaliteit, ben wel over gestapt van het STB-pakket naar het 10 euro pakket, ik hoop dat het lang 10 euro per maand zal blijven, anders is het gedaan met CDS bij mij.

 

Ik heb 3 kwartjaar geen niet via de schotel, maar via DVB-T FTA gekeken, volgens mij heb ik zelfs daarmee weinig gemist, de MTV zenders zijn een leuke aanvulling, maar DeLuxe Misic is gratis te ontvangen en de reclame daarvan niet eens irritant.

 

CDS geeft zelf al aan dat als je in Nederland het 10 euro pakket een internet samen neemt, goedkoper uit te zijn, ik verwacht dat er weinig mensen in Nederland zijn die net als ik alleen TV hebben, voor internet heb ik een legale lift.

 

Ik vind 10 euro per maand best veel, maar mijn maandelijkse bedrag is zo hoog dat ik alleen voor een sociale huurwoning in aanmerking kom, dan zelfs in de laagste klasse.

 

Ik las ook iets dat de Duitse kanalen naar een Eutelsat zijn verhuisd, wat klopt daar van? Ik kijk zo nu en dan ook naar Duitsland en hoop binnenkort ook Engeland erbij te kunnen nemen door middel van een Triple LNB als dat de juiste keuze is, ik denk van wel..

 

IPTV komt in Nederland steeds meer in, vooral IPTV dat gratis op internet valt te bekijken, dan heb je alleen nog een internetverbinding nodig. Ik heb het al bij iemand gezien, die was het helemaal zat en heeft alleen nog internet, kijkt alleen wat hij wilt zien en betaald er niets voor dan enkel internet. Het is al begonnen dat mensen zelf hun programma willen samen stellen, dat gaat steeds makkelijker via het internet, ik denk dat het aantal Nederlandse zenders, via elk aanvoerkanaal, aardig uitgedund gaat worden, al kan het even duren, het begin is al begonnen.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diegenen die betaald hebben voor deze zenders kunnen ze of ontvangen via dvb-t of per npo internet stream

Feitelijk is de hele dvb-s component voor het nederlandse grondgebied overbodig.

 

Om dezelfde reden zou je trouwens ook een soort FTV kaart kunnen verlangen bij je dvb-c of iptv provider.

Diegenen die in het buitenland verblijven moeten zich maar tevreden stellen met BVN of een abonnement afnemen bij canaldigitaal.

De internet stream is in principe niets om gewoon naar te kijken.... TV kijk ik op mijn TV, en internet is voor op de computer....  Ik heb heus wel eens naar SVTplay of de duitse Mediathek gekeken als ik iets vergeten op te nemen was... maar dat is echt een noodvoorziening, en niet voor dagelijks gebruik...  anders is het waarschijnlijk als je met mediaplayers als een mag254 oid gaat kijken....  ik heb daar al eens goed naar gekeken... maar het is tot nu toe allemaal vaag, en het lijkt dat de beeldkwaliteit een stuk slechter is als wat je via satelliet ziet.... wat je precies kan zien hangt ook weer af van wat je bereid bent te investeren etc....  of het dan legaal is of niet is weer wat anders, en is in principe niet zo belangrijk...  maar ik hou me voorlopig gewoon bij sat tv, en áls ik iets betaal, dan alleen voor content die me écht interesseert, en mij een meerwaarde biedt....

 

waarom DVB-s 'overbodig' is begrijp ik niet....  in mijn ogen is dat de enige ontvangstoptie die überhaupt bestaansrecht heeft. Al het andere zijn dure opties met beperkte capaciteit die niet eens overal beschikbaar zijn. Zet je in op satelliet, dan heb je overal 'dekking'.

Maar goed, we dwalen af...

 

Ilseonline, ik geef je gelijk dat de NL programma's van lage kwaliteit zijn... zo zie ik het ook, en daarom ben ik niet bereid om er 10 euro per maand voor te gaan betalen.

De Duitse kanalen zijn helemaal niet naar de eutelsat verhuisd... ze zitten gewoon op de Astra 19.2 oost.... geen enkel probleem dus.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...