Ga naar inhoud


Vu software updates


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag vrienden

Sinds vandaag ben ik er achtergekomen dat ik in mijn infobalk geen melding meer krijg als er een Update staat in de feed.

Gevolg hiervan is dus dat ik sinds ik de VTI 9.0.3 daarna nogal wat software updates  gemist heb.

Maar nu mijn vraag wat is nou wijs, instaleer ik ze gewoon allemaal  dus van de oudste naar de nieuwste werken laatste is geloof ik van 28 juni of kan ik gelijk de allernieuwste nemen van 28 juni zonder de oudere te instaleren.

OOk  zou ik graag willen weten waar ik in VTI in kan stellen dat ik dat weer te zien krijg die melding.

IK gebruik niet de standaard VTI skin.

 

alvast bedankt

 

 

Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites


De nieuwste update installeren dan is alles weer up-to-date date.

Menu-VTI-setup system.... Show notification when update is available op yes zetten.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in openvix krijg ik een blinker in het VFD scherm en in de epg balk een groen blinkende bol

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De DUO2 heeft er totaal niets mee te maken want dat wordt per software geregeld en volgens mij alleen via VTI.

 

Naast dat jij de optie 'Show notification......' op JA moet zetten dient ook op de regel daarboven de optie 'Search for updates Evert X hours' op minimaal 01 te staan.

Inderdaad, voordien was dit een standaard instelling maar is schijnbaar enige updates hiervoor uitgeschakeld.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dan

weer alles in orde dus

 

ook al staat die op 0, je kunt ook een update forceren per telnet commando

opkg update
opkg upgrade

in DCC_E2 makkie

 

een en ander vergeet men als het automatisch geregeld wordt

vandaar dat je altijd moet lezen en zelf moet bevestigen bij de VTI software updates

 

als er een uit is wordt dat ook altijd hier gemeld voor VTI, dus bijhouden, wat en wanneer iets als update aangeboden wordt.

 

succes met updates

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...