Ga naar inhoud


Fox Sports verklaart KPN de oorlog


Psychosammie

Aanbevolen berichten

maar het blijft als je niet van voetbal :mellow:  :(  of andere sport houd ben je het haasje betaal al genoeg aan die gasten uit welk potje dan ook

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Ik wens in elk geval niet te betalen voor een dienst die ik niet afneem. Mocht welke provider dan ook zwichten voor dit soort chantage en toch stiekum zijn prijs aan alle consumenten gaan doorberekenen dan is daar meteen het gat van de deur.... Lijkt overigens een wereldwijde trend te worden dat ondernemers hun falen doodleuk bij de consument kan leggen..

 

Banken

Zorgverzekeraars

Gemeenten (laatst weer een prachtig verhaal uit Düsseldorf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou het lekker bij FTA , trouwens op Fox Sport in B kan ik me toch niet abonneren , dus ....

 

Ach , de zender kan eisen wat ze wil , als er geen afnemers (meer) zijn , wat dan ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach , de zender kan eisen wat ze wil , als er geen afnemers (meer) zijn , wat dan ??

 

Dan komen ze dus met dit soort fratsen....

En als dat niet gewenste effect heeft dan is het bye bye Foxsports.

Komt ervan als je als voetbalfanaat denkt dat de hele wereld om voetbal draait. Er is maar 1 reden dat ik voetbal kijk en dat is als de wedstrijd me boeit. Maar dat was voor het laatst met de EK in 88. Machtig mooi tournooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voetbal , 100% geheel mijn ding niet , zelfs bij een WK B tegen NL ben ik niet aanwezig & "aanwezig" !!

Mijn favoriete entertainment sport vinden velen gewoon irritant gezeik :(

Maar ok , het gaat hier in dit draadje over voetbal, dus ....

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de verontwaardiging van veel mensen wel apart. want er zijn zat zenders bij de aanbieders die ook betaald worden en daar zitten er ook veel bij die ik niet hoef te zien.

volgens mij is dat net zo krom!! natuurlijk zal het bedrag per abonnee wel lager zijn. het principe is in ieder geval het zelfde.

Dat de rechten duurder zijn om dat omdat hier per saldo veel meer mensen naar zullen kijken is dan eigenlijk nog eens niet zo gek!!

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere zender doen niet ander, zelfs de publieken doen dat tegenwoordig. zenders als History HD zenden niet eens reclames uit, dacht je die zouden kunnen blijven bestaan als de aanbieders hun niet zouden betalen?

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kijk ik heel vaak en er zitten op de satelliet echt geen reclames tussen, alleen maar oneindige promos voor hun programma's en voor H2 en CI

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Belgie heb je een andere perverse situatie:

 

De rechten voor de voetbaluitzendingen zitten bij Telenet en Proximus.  Dit zijn dus de providers die ook het basis pakket doorgeven.

Toendertijd toen de rechten verkocht werden werd het bedrag gepubliceerd waarvoor Telenet/Proximus deze rechten kochten.

 

Ik heb toen eens uitgerekend hoeveel dit dan was voor elke abbonee op het sportpakket.  Had toen ook aangenomen dat ongeveer 10 % van de abbonee's zich op het Sportpakket abboneerden, wat ook het cijfer is dat hierboven vermeld is voor Nederland.

Wel het bedrag was toen hoger dan hetgeen de abbonee ervoor moest betalen.  (deze berekening moet hier op het forum nog ergens rondzweven)

 

Het kan dus niet anders dat het verlies via de abonnementsbijdrage van alle aangeslotenen wordt gerecupereerd.   Maar vermits alles bij dezelfde club zit krijg je hierin nooit inzicht.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...