Ga naar inhoud


Fox Sports verklaart KPN de oorlog


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Die gasten zijn niet goed bij hun hoofd, eerst een smak geld uitgeven om alle tv rechten voor de eredivisie wedstrijden binnen te halen en wanneer dit verliesgevend blijkt te zijn door gebrek aan interesse van klanten, de gewone burger verplichten om jou ondernemers blunder weer te laten betalen. :crazy:

Lijken wel Banken Managers daar bij Fox. :sick:

aangepast door hugogertie
  • Like 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Je snapt het! Het zijn Amerikanen en die zijn ster in het verkopen van lucht en liefst anderen op te laten draaien voor het fallen. Vaak hebben ze hele mooie contracten (van die wurgdingen) waardoor ze ook bij fallen een smak geld vangen. Mooi voorbeeld was laatst de 'saffierglas' leverancier van Apple. Kon niet op tijd leveren... Mooi zegt Apple.. Kassa!!

 

In Nederland doen de ondernemers graag mee met de 'grote' Amerikanen.. Is al jaren zo.. Is meteen een deel van de verharding van de maatschappij.. Alles draait om jouw geld....

 

In Nederland is vooral de 'laag op laag op laag' techniek zeer gewild. De consument betaalt aan A, die weer aan B en B weer aan C en C weer aan D... Grote jongens 'regelen' via contracten dat je als consument niet direct bij D kan/mag afnemen. En dan maar raar vinden dat alles hier peperduur aan het worden is... De tussenhandelaar krijgt gewoon geld voor niets...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt nog veel gekker, op diverse sites is te lezen dat de aanbieders 2 keuzes hebben, of ze stoppen Fox Sports 1 in het basis pakket en laten alle klanten 2,50 euro extra betalen. Of ze houden het huidige model aan maar dan ook moeten alle kabel klanten 2 euro extra door berekend worden terwijl ze er dus niks aan hebben, dus hoe dan ook iedereen moet opdraaien voor de ellende genaamd Fox Sports.

 

Ik zie een derde keus... Stop maar de doorgifte van Fox Sports, die zgn voetbalfans gaan maar online kijken.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt je mening over die man hebben maar je mag hem natuurlijk niet beledigen

en wat die al met de situatie te maken zou hebben is dat hij eens met de bazen van Fox kan praten over het prijs beleid :grin:

 

die lachen hem overigens vanaf hun dure executieve zetel natuurlijk gelijk uit :grin:

 

Structureel zijn de amerikanen wel heel goed bezig tegen die corruptie en misdaad in de Sport Wereld en Sport Verbanden

kijk maar naar de laatste onderzoeken betreffende de structurele doping misbruik in bepaalde landen

 

Maar wat is nu een paar euro meer betalen voor een veilige kijkplek in plaats van die tribunes met halfdronken hooligans.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, als jij die zender wil ontvangen voor een paar euro meer, prima natuurlijk. Maar ik hoef die zender niet. Net als de helft van de zenders in mijn zenderpakket overigens.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens verschillende nieuwsbronnen gaat bij Tele2 Fox op zwart.

 

Canaldigitaal zou nog een lopend contract tot 2020 hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De recter laar open of de toezichthouder tot een ander besluit komt.

Er lopen dus 2 verschillende procedures, die voor Fox verschillend kunnen aflopen.

 

De rechter heeft hier eigenlijk gezegd, dat een bedrijf vrij is inhoudelijk verschillende verdragen af te sluiten met verschillende klanten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rechter heeft hier eigenlijk gezegd, dat een bedrijf vrij is inhoudelijk verschillende verdragen af te sluiten met verschillende klanten.

 

Op zich is dat ook niet het probleem, wat wel onbeschoft is om mensen die helemaal niet kunnen kijken naar Fox Sports proberen te dwingen er aan mee te betalen.  Maar blijkbaar ging de rechtszaak daar dus niet over?

 

Ik hoop  dat KPN stopt met de doorgifte, dan is het snel gedaan met de macht van Fox Sports in Nederland.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Mijn idee, als Blatter als opperbobo de boel al systematisch flest, doen alle lagere lagen dat ook.... Gewoon opdoeken en weer terug naar de normale sport....

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt je mening over die man hebben maar je mag hem natuurlijk niet beledigen

en wat die al met de situatie te maken zou hebben is dat hij eens met de bazen van Fox kan praten over het prijs beleid :grin:

 

die lachen hem overigens vanaf hun dure executieve zetel natuurlijk gelijk uit :grin:

 

Structureel zijn de amerikanen wel heel goed bezig tegen die corruptie en misdaad in de Sport Wereld en Sport Verbanden

kijk maar naar de laatste onderzoeken betreffende de structurele doping misbruik in bepaalde landen

 

Maar wat is nu een paar euro meer betalen voor een veilige kijkplek in plaats van die tribunes met halfdronken hooligans.

Als ik hem wilde beledigen dan had ik wel andere bewoordingen gebruikt die niet zo mild zijn. Feit is gewoon dat hij geen knip voor de neus waard is. Hij gaat over media terwijl nieteens tv kijkt. Hij heeft de PO kapot gemaakt en wil nu ook nog het verplichte basispakket afschaffen. Hij heeft niets goeds gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop  dat KPN stopt met de doorgifte, dan is het snel gedaan met de macht van Fox Sports in Nederland.

 

Dat hoop ik ook. CeesV gaf al aan dat bv Ziggo en CanalDigitaal een contract heeft met ze tot 2020, dus abonnementen via kabel en schotel zullen de eerste 4 jaar nog niet te maken krijgen met de gedwongen verhoging.

Bijzonder is wel dat Vodafone akkoord is gegaan met de "foxdeal" maar die fuseren binnenkort met Ziggo....

 

Trouwens, de dag dat ik verplicht moet bijdragen aan premium zender die ik niet kijk zeg ik subiet mijn abonnement op en zoek ik een provider op die niet zwicht voor de macht van het geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...