Ga naar inhoud


Signaal 0 en kwaliteit 0 Philips 7141


Annemarie44

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Ik hoop dat ik het allemaal goed uitleg met de volgende gegevens.

Op mijn tv krijg ik alleen te zien: Signaal 0 en kwaliteit 0

 

Ik heb een Philips 7141, deze is net geüpdatet.

De schotel staat goed gesteld (Andere tv doet het daarop prima)

We hebben het Philips kastje geprobeerd op een andere locatie en deze doet het prima.

Het ligt dus niet aan het kastje.

Ik heb de aansluitnippel (ik weet niet hoe deze heet) aan coax kabel bij het kastje opnieuw gemonteerd, maar dat helpt niet.

Heeft iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

 

Bij voorbaat dank,

Vr.grt.,

Annemarie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Na de üpdäte doet hij een fabrieksreset. Kan het zijn dat je LNB instellingen afwijken van de standaard?

In de fabrieksinstelling is dit:

 

A Astra 1

B Astra 3

C Astra 2

D Hotbird

 

Is jouw situatie anders dan zul je even bij geavanceerde instellingen jouw geldende situatie moeten invoeren en bevestigen...

 

Zelf eergisteren ook opgewaardeerd en dat ging verder prima. Mijn instellingen zijn dan weliswaar standaard.

aangepast door Mimisiku
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je per toeval geen kortsluiting in je coax gemaakt met de f-conector

of heb je hem ook net zo gemaakt

post-41606-0-65237600-1472403270.jpg

post-41606-0-80696700-1472403689.jpg

post-41606-0-70357700-1472403901.jpg

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe is jou aansluiting vanaf de schotel

welke lnb enz

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie44 is na het plaatsenvan de vraag niet meer ingelogd.

 

De update is wel gelukt voor zover we dat aan de hand van het geschrevene kunnen lezen.

 

 

We hebben het Philips kastje geprobeerd op een andere locatie en deze doet het prima.
Het ligt dus niet aan het kastje.

 

Er zijn echter te veel onbekenden om een zinvol antwoord te kunnen geven.

 

We weten niet of er een zenderlijst is ingelezen.

Idem of er wel signaal af te lezen is in het menu van de decoder.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...