Ga naar inhoud


Vu solo2 opnemen


Umit

Aanbevolen berichten

Met mijn oude vu duo (openpli 4.0) nooit problemen gehad met opnemen en tegelijkertijd een andere zender kijken die ook gecodeerd is. Altijd vlekkeloos gewerkt met openpli.

Nu heb ik sindskort een vu solo2 (openpli 4.0) nu kan ik niet opnemen en tegelijkertijd een gecodeerde zender kijken. Wel een fta zender maar geen gecodeerd zender. Enig idee waar dit aan kan liggen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


cccam 2.3.0 gebruiken met prio file.Nieuw eimages hebben nogal eens problemen met de oude versies van cccam.Of omschakelen naar oscam.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vergelijkbaar probleem, zie onderstaand.     Graag hulp.


 


Tot voor kort ontvangst op beide tuners van mijn VU+Solo2 met een losse card van Canal Digitaal (dus zonder CI-module), waarbij ik meerdere zenders gelijktijdig kon bekijken en opnemen.


Configuratie : VU+Solo2 met pli 4.0 en oscam, 2 aparte coax op tuners, Quatro LNB Diseqc A/B/C/D


 


Ongeveer 1 ½ week geleden geen enkele ontvangst meer. Na plaatsing van de CD card met CI-module wel weer ontvangst maar slechts op één tuner/ontvanger, waardoor uitsluitend kijken/opnemen binnen deze ene tuner mogelijk is.


 


Vraag 1: Is er iets gewijzigd waardoor ontvangst alleen nog mogelijk is met CI-module ?


Vraag 2: Beperkt het gebruik van de CI-module de ontvangst op meerdere tuners ?


Vraag 3: Is het mogelijk om (bijv. m.b.v. software) wel weer met één card (in CI-module) op meerdere tuners zenders gelijktijdig te ontvangen/opnemen ?


Vraag 4: Indien dit niet mogelijk is wat zijn dan eventuele alternatieven om deze functionaliteit weer beschikbaar te krijgen ?


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn oude vu duo (openpli 4.0) nooit problemen gehad met opnemen en tegelijkertijd een andere zender kijken die ook gecodeerd is. Altijd vlekkeloos gewerkt met openpli.

Nu heb ik sindskort een vu solo2 (openpli 4.0) nu kan ik niet opnemen en tegelijkertijd een gecodeerde zender kijken. Wel een fta zender maar geen gecodeerd zender. Enig idee waar dit aan kan liggen ?

 

Mijn probleem is opgelost, heb softcam 230 erop gezet en het probleem is hiermee opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En zo ontaart het inbreken in iemand anders onderwerp weer in een spraakverwarring.

 

Daarom altijd voor je eigen vraag een eigen topic openen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...