Ga naar inhoud



Andrija
Ga naar oplossing Opgelost door wiz,

Aanbevolen berichten

Is kort geeft Cooltvguide epg steeds melding dat er een update is. Echter wordt deze update niet meegenomen in een algemene update. De site van Coolman is m.i. offline. Weet iemand een oplossing.

vr.gr. Andre

 

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


blijkt dat je in plugin.py, de lijn 9177 moet veranderen.

er staat een tijdslot op, dus de tijd veranderen naar iets in de toekomst

 

if (localtime().tm_year, localtime().tm_mon) >= (2018, 11):

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

er wordt gesproken dat deze plugin het na februari 2017 helemaal niet meer doet. Ik heb even gezocht in vti, ik zie alleen een plugin.pyo. Ik heb even geen trek in van alles installeren om die gecompileerde naar een plugin.py om te zetten. Ik ga straks even multi graph epg configureren en dan die maar gebruiken. Dingen die niet meer gesupport worden blijven gebruiken is vragen om problemen. Wel jammer ik vond het wel een heel goede plugin.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig hoef je niet van alles te installeren voor een decompile, er is een standalone (windows) programma voor en het werkt nog ook

https://sourceforge.net/projects/easypythondecompiler/

 

Je krijgt dan een plugin.pyo_dis, die renamen naar plugin.py

Daarin het jaar aangepast naar 2026, daarna de plugin.py overgezet naar de Vu (VTI) en de plugin.pyo weggegooid, bij een herstart van de Vu creëert hij automatisch weer een plugin.pyo en daarna geen melding meer als je CoolTVguide afsluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

goed gevonden die decompiler. Ik was zelf op zoek naar iets voor linux en daar moest ik aardig wat voor installeren. Omdat mijn vrouw niet kan wennen aan de graphic multi epg met de rare button toewijzingen heb ik ook de decompiler gedownload en de plugin.py aangepast. Cool tv guide werkt nu weer als vanouds.

 

Voor de mensen die het helemaal makkelijk willen heb ik de gewijzigde plugin.py in een zipje toegevoegd.

 

stappenplan:

 

ga naar de directory /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/CoolTVGuide

rename plugin.pyo naar plugin.pyo.old

pak bijgevoegd zipbestand uit en ftp plugin.py naar /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/CoolTVGuide

reboot je settop box en CoolTVGuide zal niet meer mopperen over een update.

plugin.zip

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat er zo moeilijk is als het gaat over de buttons m.b.t graphic multi epg?

Links, rechts, boven en onder en de groene button mocht je een timer in willen stellen.

Toch bedankt voor deze file en informatie dat maakt het allemaal net wat makkelijker voor iedereen.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

nou, auto timer zit bijvoorbeeld onder de radio button? Het zal een kwestie van gewenning zijn denk ik, maar goed vrouwen en geduld... :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...