Ga naar inhoud


Onbeperkt mobiel internet


Psychosammie

Aanbevolen berichten


  • Moderator

De provider kan wel zien in wat voor een apparaat de sim kaart steekt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat dacht ik ook... en doe je het toch dan kunnen ze zeggen dat je tegen de regels handelt en sluiten ze je of of wat dan ook.

Als dit "fair use" is breekt mijn klomp wel...  ik dacht dat je uiteindelijk zelf zou moeten mogen beslissen hoe je je ongelimiteerde data gebruikt...  een 4G router inzetten is toch echt niet illegaal... en zelfs aan te bevelen als je ongelimiteerde data hebt dacht ik.

Jammer...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat dacht ik ook... en doe je het toch dan kunnen ze zeggen dat je tegen de regels handelt en sluiten ze je of of wat dan ook.

Als dit "fair use" is breekt mijn klomp wel...  ik dacht dat je uiteindelijk zelf zou moeten mogen beslissen hoe je je ongelimiteerde data gebruikt...  een 4G router inzetten is toch echt niet illegaal... en zelfs aan te bevelen als je ongelimiteerde data hebt dacht ik.

Jammer...

Je ziet dus geen verschil tussen ongelimiteerde data op je telefoon en de hele straat van gratis wifi voorzien? Moet de eerlijke klant dan voor jou gedrag betalen.......

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hele straat van internet voorzien lijkt me niet legaal.  Mijn woning van internet voorzien, is echter wel legaal...  dat doe ik nu ook met vast internet. De computer en internetradio beneden zijn uiteraard bedraad aangesloten, maar de internetradio boven is via WLAN verbonden.  Ik heb geen smartphone, dus daar kan ik de sim niet in stoppen...  ik wil gewoon de computer kunnen gebruiken en radio luisteren.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb al gehoord dat dit bestaat... maar zal je daar niet een "speciaal" abonnement voor moeten afsluiten? Ik denk nu aan de vergelijking met een televisie abonnement voor in een pub of zo... of in een bungalowpark. Dan moet je volgens mij meer betalen, omdat het niet meer bedoeld is voor de huiselijke kring.

Soms kan zo een "hot spot" ook alleen maar gebruikt worden door mensen die al klant van dat internetbedrijf zijn, en dus in porincipe al betaald hebben aan de provider...

 

Maar het gaat dus om je tele2 sim die je blijkbaar alleen in een telefoon mag gebruiken.

De vraag is dan wel of je die sim legaal in een USB modem mag stoppen, om bv je laptop van internet te voorzien....  en dan kan je die op zijn beurt ook weer in een daarvoor bestemd router pluggen (zoals een Dovado), zo werk ik overigens altijd in SE/DK.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alleen maar onbeperkt op je telefoon hebt dan heb je hier weinig aan heb je de sim kaart in een router en gebruik je het thuis dan word het interessant.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...