Ga naar inhoud


Weer fc de kampioenen en de kotmadam deze zomer?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Nu de zomer nadert, en de vrt soms al start in juni met hun zomer programmatie en vtm in juli, vraag ik me weer af, of ze voor het zoveelste jaar weer fc de kampioenen en de kotmadam op ons gaan afvuren, die ze al elvendertig keers getoond hebben.

Hebben ze nu echt niets beters?

Is dit bij jullie in nederland ook zo, dat ze in de zomer tot vervelens toe herhalingen tonen, of zijn jullie daarvan gespaard. Ik heb het over npo,rtl en sbs.

  • Like 4

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

LOL

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was verleden jaar hè

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Man, wat waren we toen jong zeg, en geil :P:D:lol:

In de Belgische betekenis van het woord? :D

(Zoals in geile Jus)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kreeg deze toevallig in mijn mailbox deze morgen. Ideaal om een dag te beginnen.

laat deze gasten maar iedere avond op mij los als , herhalingen van herhalingen , enz....  :grin:

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

België
Drama / Actie
300 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Jean Pierre De Decker
met Herbert Flack, Jan Decleir en Tine van den Brande

Zephyrin Kalondo, een Zaïrese diamantsmokkelaar, wordt in een Antwerps luxe hotel neergeschoten. Robbe Parain, adjudant bij de Antwerpse BOB, is enkele minuten voor zijn collega's ter plaatse. In de jaszak van de dode Kalondo vindt hij een partij uiterst waardevolle diamanten. Er zijn geen getuigen. De verleiding is te groot. Voor Parain begint een tocht door een wereld van oplichters, vervalsers, huurmoordenaars en dure callgirls.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...