Ga naar inhoud


bewijs van aandeel


freak

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb eens een keer een bewijs van aandeel gekregen

maar dit bewijs van aandeel staat op naam van de persoon die het mij gegeven heeft

nou is deze persoon helaas overladen

 

deze persoon heeft helaas niets getekend, hij heeft mij alleen het bewijs van aandeel gegeven zonder verder iets te tekenen, wat dus op zijn naam staat

 

nou vraag ik mij af of ik hier dan toch recht op heb?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Nee, het is van de te naam gestelde.

Het is niet "aan toonder" .

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik eens met de erfgenamen gaan praten.
Wellicht levert dat iets op, als moet je het delen.

 

Ben je al nagegaan wat je aandeel waard is?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vraag ik me ook af

op de voorkant staat

bewijs van aandeel groot vijf honderd gulden

achter 20x dividendbewijs behorende bij het bewijs van aandeel groot 500 gulden

en 1 talon met verkrijging van nieuwe diveidentbewijzen met talon behorende bij het bewijs van aandeel groot 500 gulden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loop naders eens binnen bij het hoofdfiliaal van je bank.
Die kunnen je vast meer vertellen.

 

Als de dividendcoupons (talons) nooit zijn geknipt er er wellicht nog wel iets meer te halen.

 

Gaat het om het aandeel in een nog bestaand bedrijf/
Al eens op de naam gegoogeld?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga morgen even bij de ABN AMRO of zo langs.
En drink er in ieder geval even een kopje koffie.

 

Misschien vind je hier ook wat meer info http://aandelen.startpagina.nl/

 

Mochten het aandelen in Russische Staatsspoorwegen zijn dan hebben ze louter verzamellaarswaarde.

Veel verder reikt mijn kennis ook niet.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aandelen op naam staan op naam ingeschreven in het aandeelhoudersregister van een vennootschap.

Overdracht van aandelen op naam is doorgaans aan regels gebonden, en moet ook aan de vennootschap gemeld worden, zodat het aandeelhoudersregister up-to-date gehouden kan worden.

 

Papieren bewijzen van aandelen ken ik alleen uit het verleden.

 

Ben benieuwd wat voor stuk jij dan hebt, en of het meer waard is dan curiositeitswaarde...

 

groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Papieren bewijzen van aandelen ken ik alleen uit het verleden.
 

bewijs van aandeel groot vijf honderd gulden
achter 20x dividendbewijs behorende bij het bewijs van aandeel groot 500 gulden
en 1 talon met verkrijging van nieuwe diveidentbewijzen met talon behorende bij het bewijs van aandeel groot 500 gulden

Zo te zien klopt dat laatste, dit is iets uit de vorige Eeuw.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...