Ga naar inhoud

4K uitzending op Kabel Eins HD per HBBTV

Tonskidutch
 Delen

Aanbevolen berichten

• V.I.P.

Premiere für die Beiträge des Kabel Eins-Formats "Abenteuer Leben am Sonntag". Sie werden im August erstmals in 4K zu sehen sein - aber erst einmal nur via HbbTV.

Voor het eerst toont Kabel Eins op Zondag een Uitzending "Abenteuer Leben am Sonntag" in 4K formaat (UHD) via de HBBTV.

Dus dat wordt leuk testen voor diegene die een zicht hebben op deze zender.

in het Kabel Televisie Pakket van Kabel Deutschland / Vodafone HD TV en via Satelliet van SKY op 9Oost.

Force DMaster 1122, Force DMaster 1145, DM7000, DM500, DM800, DM7020, DM7020HD, Vu+ DUO, Vu+ SOLO2, Vu+ Ultimo, Vu+ Utimo4K, Vu+ ZERO4K

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door OFDM
      Dinsdag 10 augustus is brand uitgebroken in zendgebouw en 315 meter hoge ronde buismast van de North Yorkshire zendmast Bilsdale. De brand is geblust maar er is twijfel over de sterkte van de mast en het terrein rond de mast is beveiligd.

Digitale ether TV, DAB en FM radiozenders zijn uitgevallen en blijven dat voor onbepaalde tijd.

Het aantal getroffen huishoudens loopt tegen een miljoen.

https://www.bbc.com/news/uk-england-tees-58169501

Zoals ik in een Engels forum kon lezen zal een noodmast echt de hoogte van de huidige moeten evenaren om over omliggende heuvels te reiken.
    • Door Snoopy
      Het viel me op de dat OSD (menu's) ineens veel feller waren na het zappen met mijn VU Uno 4K SE
      over bepaalde UHD kanalen.  Bij controle bleek de VU inderdaad bepaalde settings van de TV aan te
      passen, zoals het contrast. Eenmaal kreeg ik een melding van de TV daarover. Zap ik terug naar een
      ander UHD kanaal dan worden de settings weer teruggezet. Aangezien ik aardig wat tijd heb besteed
      aan het kalibreren van mijn TV ben ik niet zo blij met deze anarchie. Ik heb gekeken of er ergens een
      settings in de TV is die dit soort veranderingen toelaat maar nog niet kunnen vinden.

Tijdens het zappen schakelt de TV van BT.1886 naar HLG.

Mijn TV is een jaar oude Samsung QLED 50 inch verbonden via HDMi.

Iemand ?
    • Door Dreeke
      Voor het eerst kunnen sportfans in Duitsland de Olympische Spelen beleven in haarscherpe UHD HDR-beeldkwaliteit. Het Eurosport 4K-evenementenkanaal is beschikbaar van 23 juli tot 8 augustus op HD + op UHD1 en presenteert Tokyo 2020, het sporthoogtepunt van de zomer en misschien wel de belangrijkste Olympische Spelen tot nu toe in UHD HDR. Kijkers kunnen uitkijken naar perfect televisiegenot en genieten van in totaal meer dan 200 uur live verslaggeving van de Olympische Spelen van Tokyo 2020 in native UHD, inclusief de openings- en sluitingsceremonie.

Het Eurosport 4K-evenementkanaal is beschikbaar via satelliet op UHD1 door HD + en toont alle belangrijke live-hoogtepunten op elke competitiedag van de Olympische Spelen.
    • Door cookie monster
      ivm Een ontvanger die ik eventueel nog wel wil:
      Settingslijsten downloaden interesseert me niet !! Ik ben content met:
      blind search , aflezing frequentie , FEC , SR , pids , DVB-S2(x) , MPEG 2/4 ,
      QPSK , 8PSK , 16APSK , 32APSK , UHD , HEVC , H.264/265 , HbbTV EPG !!
      Ook een duidelijke signaalmeter met bieper eventueel ivm satellieten zoeken !!
      Lettergrootteaanpassing , multistream , youtube , apps ivm officiële streaming TV !!
      DVB-T2 & DVB-C interesseren me werkelijk geheel letterlijk geen fluit !!
    • Door astro iris
      In tegenstelling tot de meeste landen in Europa. Maar ja,  UK is nu eenmaal Europa niet meer.
      https://radiovisie.eu/uk-regering-schuift-analoge-switch-off-op-de-lange-baan/
    • Door Tonskidutch
      dus HD+ kaartje is voor 2021 niet meer zo aantrekkelijk voor formule 1
    • Door Ventura
      https://nos.nl/artikel/2336919-stadionbouwers-qatar-werken-zeven-maanden-aan-wk-stadion-zonder-salaris.html

Bron: Nos

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.