Ga naar inhoud


RTL stopt met F1


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Verhuizen naar het Midden Oosten of een hele grote schotel. 😄

Als jij nou eens een schop tegen die uplinkschotel geeft. Hoeft maar een 2.5 graad naar het oosten🖖

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


OK, dank u .

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Gerard 76 zei:

Nog meer iptv dus

Hoe duurder ze 't maken hoe meer mensen jaar iptv toe gaan 

Wat dacht je van zelf streamen?

1 persoon neemt een abbo en naargelang de internetverbinding kunnen daar in besloten kring 10-20 mensen mee kijken.

Huur je ergens een server, dan kunnen er 100 mensen meekijken en een HDMI signaaltje uit een decoder kun je oneindig doorsturen.

 

Let wel op, dit is illegaal en de boete die er op staat is niet mals!

Wat ik hierboven beschreef is geen geheim en de methodes kun je overal vinden. Als mensen hun webcam, beveiligingscamera etc kunnen streamen, kunnen ze ook de uitgang van hun decoder streamen.

 

..Ik begrijp werkelijk niet waar de providers mee bezig zijn, behalve de burger uitzuigen en hun sportplezier gijzelen, maar feit is dat hier een einde aan moet komen.

Ik stel voor om te demonstreren! " free sports matters"!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, johnno zei:

Niettemin ben je het hier wel aktief aan het promoten.

Lijkt mij in strijd met de regels die binnen dit forum gelden.

En dus? Ga je nu alles op alles zetten zodat ik een ban krijg? En jij denkt dat ik de regels niet ken en jij denkt dat er geen enkele techneut hetzelfde dacht als wat ik heb opgeschreven op het forum?

Denk jij dat ik nu hele volksstammen  aan een geweldig idee heb geholpen, terwijl dit fenomeen al decennia lang bestaat?

 

Elk weldenkend persoon weet dat dit niet netjes is en als ik ergens wèl van beschuldigd kan worden is het wel van opruiing om te gaan demonstreren tegen Sky.

...maar dan nog.

 

get a life.

 

 

aangepast door drz
  • Bedankt 1
  • Haha 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

de lucht is blauw, de zee is diep en Trump is een idioot.

da's nu eenmaal de realiteit, tenzij ge uw hoofd in het zand wenst te steken.

zeggen dat iptv bestaat en aan populariteit wint is nu eenmaal de waarheid en ik zie niet in dat dit op eniger wijze iptv zou promoten.

dat de distributeurs eens in eigen boezen kijken waarom iptv aan populariteit aan het winnen is, maar nee, we doen lekker verder tot we zinken.

 

-- drZ was me voor, zie ik 😷

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jean-Claude zei:

-- drZ was me voor, zie ik 😷

Ja sorry, 😁 Ik heb geen zin om aan het werk te gaan. 😀

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Gerard 76 zei:

Nog meer iptv dus

Hoe duurder ze 't maken hoe meer mensen jaar iptv toe gaan 

 

58 minuten geleden, drz zei:

Huur je ergens een server, dan kunnen er 100 mensen meekijken en een HDMI signaaltje uit een decoder kun je oneindig doorsturen.

 

Daar ben ik helemaal niet van overtuigd als je het over de illegale vorm van IPTV ontvangen hebt voor formule1. Een Miljarden business met genoeg budget voor IT-rechercheurs.

a- want men zoekt naar deze vorm van illegaliteit en pakt die servers en de "zogenaamde klanten" hard aan (hetgeen de consument inmiddels weet)

b- men zoekt en vindt ook per toeval rare data connecties van een "continue stream" op zoek naar veel gevaarlijker servers die foute zaken hosten (denk maar niet dat het alleen bij terrorisme alarm fase is)

c- je kan ook legale oplossingen vinden die niet veel kosten

Screenshot_20.png

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

 

c- je kan ook legale oplossingen vinden die niet veel kosten

Screenshot_20.png

Is dat in duitsland ook beschikbaar?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dan hoeft er ook niet illegaal gekeken te worden. Ik heb geen flauw idee wat dat kost, maar als het 120 euro per jaar kost dan is er geen reden om illegaal te gaan kijken.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...