Ga naar inhoud


RTL stopt met F1


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Frans kan ik 😁 Francois ken ik niet

14 uren geleden, patje7of9 zei:

In Vlaanderen zit de F1 al enkele jaren achter een betaalmuur.

vandaar dat ik chukky2 even aan de tand voelde

zoals je weet uit het Jambo topic keek en luisterde iedereen hier in Maastricht RTBF

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is jammer dat RTL Duitsland ervan afziet om de Formule 1 uitzendingen voort te zetten en zal veel Duitsers treffen die zeker niet in grote horden naar Sky of weet ik veel wie zullen hollen om dan nu maar even een een abonnement af te sluiten.

 

Vooral is het jammer vanwege de uitstekende verslaggeving van de RTL kommentatoren: Kai Ebel, Florian König, Heiko Wasser en Christian Danner.

Alle 4 uitstekende verslaggevers met vele jaren kennis. Oude rotten in het vak die het vele jaren op een uitstekende manier gedaan hebben.

Die 4 zal ik missen.

 

Ik kan verder kijken op mijn werk of thuis op MBC want we hebben sinds 2019 de rechten van BeIn Sport weggekocht.

Dus beste kijkbuiskinderen...zorg dat je MBC ontvangt en jullie kunnen allemaal weer fta kijken.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met zen allen feedhunten , kijk altijd via de feed op 10E , enkel zorgen dat je de juiste sleutel intikt.

Bovendien worden de meeste races ook uitgezonden op Channel 4 ( FTA ).

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken maar van Yes! Zeker na het door Corona gecreëerde financiële debâcle van een aantal aanbieders. Die gaan uit pure wanhoop de hoofdprijs vragen (en liefst de hele derving) om hun bestaansrecht terug te winnen. Op één of andere manier is 'sport' een consumenten melkkoe geworden en een pressiemiddel geworden..  Dan maar geen live sport op TV, lekker boeien.. Laat die sport-grootgrutters maar lekker in de klei zakken. Nooit toegeven aan dit soort chantage (want dat is het)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Ventura zei:

Oh oh...Daar beginnen we weer

dat was natuurlijk cinisch bedoeld als je voor Formule 1 een abonnement hebt bij HD+ of via KPN IPTV

 

het mag zo zijn dat je sportliefhebber bent en dan is het voor de extra investeringen in dat pakket belangrijk om te weten dat je de komende 3 jaar niet meer op RTL kunt rekenen

als je alternatieven vindt is het mooi ze tegen die tijd te delen met de leden

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang we Sprietje hebben zullen we van alle informatie omtrent -Max-, de Superster...voorzien worden.

Daar hoeven we ons geen zorgen over te maken.

 

Dus in plaats van RTL kijken..gewoon naar Sat4All klikken en je komt alles via ons aller Sprietje, onze Sat4All F1 verslaggever...hot van de pers, te weet !!

Geheel gratis wel te verstaan.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer zeker maar onoverkomelijk niet. We hebben pas weer wat voetbal sinds een paar weken en ik betrap me erop dat ik nu veel minder kijk omdat ik andere dingen ben gaan doen tijdens de afwezigheid van al het voetbal.

Dus als ze de F! en al het voetbal duur achter een decoder willen zetten of de kabel, sat en IP providers willen opschepen met verplicht flink hogere kosten graven ze zelf hun eigen graf. De Kijker lijkt eerst de dupe omdat hij niet meer kan kijken maar wat heeft de kijker eraan als iedere keer zijn abonnement plots iedere maand weer omhoog gaat.

RTL Duitsland heeft het dus weer ook mogen afleggen tegen de Amerikaanse prijsjagers die veel te hoge bedragen neerleggen voor de alleen rechten en ze op deze manier weer terug willen vorderen om hun aandeelhouders tevreden te stellen. Het gaat alleen maar om geld en de consument tja daar hebben ze maling aan. Als de koe is leeg gemolken gaan de investeerders weer in iets anders investeren, daarmee laten ze wel een spoor achter van vernielingen. 😓

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

en wat moet ik doen om die zender te kunnen ontvangen?

 

betaalTV

Screenshot_14.png

of krijgt iemand 'm op DVB-T2?

 

Ik reageerde op het eerste omdat iemand zei in Vlaanderen zit hij achter de betaal muur . Maar dat klopt niet helemaal .

Want RTBF 2 is een open net , juist gelijk de VRT.  Klopt wel dat play sport betalend is voor de formule 1 in Vlaanderen  maar je kan dus nog altijd via RTBF 2 kijken als je natuurlijk in Vlaanderen woont ! Idd via DVB T2 kan ook . Niets betalen . Is daar ook op open 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...