Ga naar inhoud


RTL stopt met F1


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

...wel net als met RTL reclame door de wedstrijd heen met in een PIP de wedstrijd.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kijk al een hele tijd niet meer naar F1, maar als ik keek deed ik dat via TV Zimbo uit Angola; gewoon FTA, kost niks; je moet wel je schotel afstellen op de goede satelliet of een rotor aanschaffen; Zimbo zendt niet altijd uit dus het afstellen is lastig.

Ik ga even naar beneden (daar staat mijn ontvanger) en ben zo terug met de freq e.d.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
16 uren geleden, chukky2 zei:

Je bent mis . Op de Waalse RTBF is formule 1 altijd gezien geweest!

Gewoon te krijgen  in Vlaanderen en nog zelfs met een antenne -:)

 

RTBF is een Waalse zender met Frans commentaar.

Dus als je Nederlands commentaar wilt moet je Play Sports nemen van Telenet en dit zijn nog altijd betaalzenders.

RTBF via de antenne is niet overal te ontvangen in Vlaanderen en deze zenden nog eens uit in SD kwaliteit wat in deze tijd met een groot scherm niet aan te zien is.🤢

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, drz zei:

...wel net als met RTL reclame door de wedstrijd heen met in een PIP de wedstrijd.

 

Ehhh....drz...voor niks gaat de zon op. Commerciele zenders zijn er niet voor de lol en willen toch op één of andere manier hun geld (terug) verdienen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer.

Ik had beloofd om mijn parameters door te geven.

In mijn lijst staat TV Zimbo op:10E/10756V/symb 2480/DVBS (FEC kan ik niet uitlezen).

 

In King of Sat staat op dit moment:

36.0°E action_collapse.gif1Eutelsat 36B 11881.00 V EA9 Africa DVB-S QPSK 27500 3/4 Enterprise DSTV Network, 25.8 Mbps  878 65415 KingOfSat charts update form
  zap.gif TV Zimbo Angola General Multichoice Africa Irdeto 2 15001 121 123 eng  120  121    2015-02-21 +

Dus hij zit nu op een andere sat, en is ook nog gecodeerd in Irdeto2.

Sorry dat ik jullie heb blijgemaakt met een dooie mus.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 uren geleden, hugogertie zei:

Dus als ze de F! en al het voetbal duur achter een decoder willen zetten of de kabel, sat en IP providers willen opschepen met verplicht flink hogere kosten graven ze zelf hun eigen graf. De Kijker lijkt eerst de dupe omdat hij niet meer kan kijken maar wat heeft de kijker eraan als iedere keer zijn abonnement plots iedere maand weer omhoog gaat..

 

De doorsnee kijker slikt het gewoon hoor. Dit spelletje is niet gisteren bedacht maar al een hele tijd gaande.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik kan verder kijken op mijn werk of thuis op MBC want we hebben sinds 2019 de rechten van BeIn Sport weggekocht.

Dus beste kijkbuiskinderen...zorg dat je MBC ontvangt en jullie kunnen allemaal weer fta kijken.

Wat zijn de beste opties? En wat heb je er voor nodig?

Delta-FM


Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, DeltaFM zei:

Wat zijn de beste opties? En wat heb je er voor nodig?

Een schoteltje van 2,5 meter voldoet wel voldoende ivm MBC in de Benelux ;)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

in ieder geval heeft Sky het handeltje te pakken.

 

Quote

Vanaf het seizoen 2021 toont Sky het volledige Formule 1-weekend live en exclusief in Duitsland, ook in Ultra HD.

Onder het merk "Sky Sport F1" zal Sky vanaf 2021 de koninklijke klasse van de autosport als eerste 24-uurs Formule 1-kanaal op de Duitse televisie aanbieden, dat 24 uur per dag uitsluitend motorsportcontent zal tonen. Sky zal alle Formule 1-raceweekenden live uitzenden - van de eerste vrije training tot de race op zondag. Alle races en de meeste kwalificatiesessies zullen ook in Ultra HD beschikbaar zijn.

Dit betekent 30 live-uren tijdens de raceweekenden en in totaal 800 uur motorsportprogrammering per jaar. Met het Sky Sport Pakket kunnen klanten van Sky de motoren live zien brullen in de Formule 1 op de klassieke lineaire televisie of via streaming met Sky Go, altijd en overal. Bovendien kunnen Formule 1-fans die nog geen Sky-abonnement hebben de koninklijke klasse van de autosport live volgen via de flexibel te boeken streamingservice Sky Ticket, zelfs zonder een lang contract.

Het nieuwe contract heeft betrekking op exclusieve rechtstreekse uitzendrechten via alle distributiekanalen - satelliet, kabel, IPTV, web en mobiel - in Duitsland. Daarnaast zal Sky vier geselecteerde wedstrijden per seizoen gratis uitzenden voor iedereen en na elke wedstrijd een 30 minuten durende highlight show op Sky Sport News HD presenteren.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

bron Digital Fernsehen

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat de F1 een boel kijkers gaan verliezen. Verreweg de meeste mensen die F1 kijken vinden het wel leuk, maar zijn niet zo fanatiek als dat handje vol F1 liefhebbers die alles willen volgen en zullen de F1 verruilen voor wat anders.

 

Maar eigenlijk als je er zo over nadenkt word de sport 'gegijzeld' door de grote media bonzen en is de gewone man, of de beginnende sportkijker, de dupe. Op deze manier komt sport nooit aan bij de gewone man, wat al met het voetbal was begonnen.

 

Wat is het volgende? Tennis achter de betaalmuur? Wielrennen? Volleybal?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

in ieder geval heeft Sky het handeltje te pakken.

 

Quote

Vanaf het seizoen 2021 toont Sky het volledige Formule 1-weekend live en exclusief in Duitsland, ook in Ultra HD.

Onder het merk "Sky Sport F1" zal Sky vanaf 2021 de koninklijke klasse van de autosport als eerste 24-uurs Formule 1-kanaal op de Duitse televisie aanbieden, dat 24 uur per dag uitsluitend motorsportcontent zal tonen. Sky zal alle Formule 1-raceweekenden live uitzenden - van de eerste vrije training tot de race op zondag. Alle races en de meeste kwalificatiesessies zullen ook in Ultra HD beschikbaar zijn.

Dit betekent 30 live-uren tijdens de raceweekenden en in totaal 800 uur motorsportprogrammering per jaar. Met het Sky Sport Pakket kunnen klanten van Sky de motoren live zien brullen in de Formule 1 op de klassieke lineaire televisie of via streaming met Sky Go, altijd en overal. Bovendien kunnen Formule 1-fans die nog geen Sky-abonnement hebben de koninklijke klasse van de autosport live volgen via de flexibel te boeken streamingservice Sky Ticket, zelfs zonder een lang contract.

Het nieuwe contract heeft betrekking op exclusieve rechtstreekse uitzendrechten via alle distributiekanalen - satelliet, kabel, IPTV, web en mobiel - in Duitsland. Daarnaast zal Sky vier geselecteerde wedstrijden per seizoen gratis uitzenden voor iedereen en na elke wedstrijd een 30 minuten durende highlight show op Sky Sport News HD presenteren.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

bron Digital Fernsehen

 

Dat is nu bevestigd. Afwachten wat het gaat kosten straks.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

@ crazysat,die feed op 10 e gaat er niet meer zijn ...

 

Ben benieuwd , vertel !

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...