Ga naar inhoud


Canal Digitaal grootste inkomstenbron M7 Group


Sprietje

Aanbevolen berichten


Dat betekend nog steeds dat er 75% 3 euro extra betalen en die 25% maar 3 euro minder dan het oude bedrag per saldo dus flinke winst

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het verschil is 6 Euro voor de groep die terug gegaan is naar het basis Pakket.

 

25% betaalt 6 Euro minder als beoogd

75% betaalt 3 Euro meer als beoogd.

 

Die 3 Euro zou voor een groot deel als voetbal belasting geheven worden door Canaldigitaal, en wordt afgedragen aan de Eredivisie (voor de salarisen van de bestuurders?)

Die 25 % die terug gaat naar het basispakket doen Canaldigitaal dubbel pijn, allereerst worden er minder familiepakketten verkocht, maar Canaldigitaal moet ook voor die groep voetbal belasting betalen.

 

De echte verliezers zijn Canaldigitaal (financieel) en de kijkers die hun familiepakket hebben opgezegd (minder zenders).

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei ceesv:

Het verschil is 6 Euro voor de groep die terug gegaan is naar het basis Pakket.

 

25% betaalt 6 Euro minder als beoogd

75% betaalt 3 Euro meer als beoogd.

 

Die 3 Euro zou voor een groot deel als voetbal belasting geheven worden door Canaldigitaal, en wordt afgedragen aan de Eredivisie (voor de salarisen van de bestuurders?)

Die 25 % die terug gaat naar het basispakket doen Canaldigitaal dubbel pijn, allereerst worden er minder familiepakketten verkocht, maar Canaldigitaal moet ook voor die groep voetbal belasting betalen.

 

De echte verliezers zijn Canaldigitaal (financieel) en de kijkers die hun familiepakket hebben opgezegd (minder zenders).

 

heb het nog even nagekeken, maar het blijkt dat zelfs maar 2 euro tussen basis en familie zit op dit moment, dus het verschil wordt straks maar 5 Euro en aan gezien niemand weet wat de afspraak tussen CD en Fox echt inhoud, denk ik dat de schade nog wel mee valt. je hoort hier namelijk alleen maar voetbal haters, maar denk dat het gros toch echt voetbal liefhebbers zijn en niet zoveel moeite hebben om 3 euro neer te leggen voor live voetbal. denk dat de schade voor cd misschien nog wel groter is door het opzeggen van bestaande fox eredivisie leden, omdat de meeste genoeg hebben aan Fox sp 1

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Telecompaper baseert zich altijd op officiële bronnen en is behoorlijk betrouwbaar.

 

Het bevestigt nu in ieder geval mijn vermoeden dat het aantal abonnees bij CD de afgelopen jaren flink is terug gelopen.

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
11 minuten geleden zei roymar:

maar denk dat het gros toch echt voetbal liefhebbers zijn

Bij een rechtzaak van een kabelaar met een voetbal content provider werd dat aantal op 7% van het aantal abonnees gesteld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei ceesv:

Het verschil is 6 Euro voor de groep die terug gegaan is naar het basis Pakket.

 

25% betaalt 6 Euro minder als beoogd

75% betaalt 3 Euro meer als beoogd.

 

Die 3 Euro zou voor een groot deel als voetbal belasting geheven worden door Canaldigitaal, en wordt afgedragen aan de Eredivisie (voor de salarisen van de bestuurders?)

Die 25 % die terug gaat naar het basispakket doen Canaldigitaal dubbel pijn, allereerst worden er minder familiepakketten verkocht, maar Canaldigitaal moet ook voor die groep voetbal belasting betalen.

 

De echte verliezers zijn Canaldigitaal (financieel) en de kijkers die hun familiepakket hebben opgezegd (minder zenders).

 

 

En wat dan met diegenen die nu één of twee jaar 'gratis' kijken (telefonisch voorstel)??

Je verdeelsleutel lijkt me wat te optimistisch met 75% die die 3€ extra neerleggen...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die verdeling heb ik niet bedacht, dat was verdeling die in de post voor mij werd gedaan en daarop heb ik mijn verhaal gericht.

 

Wat betreft die 7% waar Ceesv terecht naar verwijst want die heb ik ook gelezen, maar dan heb je het over leden die een fox sports abo hadden.

ik denk voor 3 euro meer, er wel voetbal liefhebbers zijn die dat er voor over hebben in plaats van het enorme bedrag dat eerst werd gevraagd voor een 1 hd  en een 2e sd kanaal

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...