Ga naar inhoud


JFK files lezen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dwalen jullie niet te ver af van het onderwerp?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


33 minuten geleden zei Psychosammie:

Deze meneer is door de hoogste raad van de Oekraïne in 2014 aan de kant gezet, hij wordt bovendien gezocht voor moord op demonstranten. Ik ga er vanuit dat deze Hoge raad daar het recht toe had. De huidige president is gewoon gekozen. Een prima actie dus, daar had de bevolking alle recht toe. Dat die Russen dat niet leuk vinden zegt iets over hen. 

 

Je bent dus slecht op de hoogte, maar alsjeblieft:

 

https://www.globalresearch.ca/washington-was-behind-ukraine-coup-obama-admits-that-us-brokered-a-deal-in-support-of-regime-change/5429142

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha, artikel komt rechtstreeks van Sputnik news. En 3 keer raden waar het Sputnik news hoofdkantoor staat. Ehhhh Londen? Oh nee Moskou, nee dan zal het wel waar zijn. 

 

Maar Obama heeft dus een handje geholpen? Prima toch? 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk aan je bent min of meer een kenner. Dan heb je vast de beelden ook gezien van Amerikaanse special forces die samen met de Oekrainers in de Donbass vochten en foto´s dat scheepsladingen vol Humvees in de Oekraine werden gedropt? Westerse betrokkenheid in Oekraine? In het land wordt inmiddels alweer 3 jaar lang een proxy oorlog uitgevochten tussen oost en west net zoals dat in Syrie aan de gang is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een groot deel van de Oekraïne heeft aangegeven zich op het westen te willen richten, die krijgen dus steun vanuit het westen. In het oosten van de Oekraïne wonen veel etnische Russen en die krijgen steun van Rusland. Ik weet wel voor welke kant ik kies. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze discussie heeft niets meer met het onderwerp te maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...