Ga naar inhoud



luisteraar

Aanbevolen berichten


Zullen we dan samen een eigen Build maken? (zal er maar een smiley bij plaatsen :cool: )

https://github.com/OpenPLi/enigma2

 

VTI staat niet openbaar ter beschikking voor Jan en Alleman.

 

lees ook GNU GENERAL PUBLIC LICENSE

 

 

aangepast door Tonskidutch
humor

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei theparasol:

 

Voor mij ben je overduidelijk gewoon de zoveelste praatjesmaker!

Pardon mijn tcpip x25 Kiss hdlc en nog meer zit nog steeds in de linux kernel die ik met anderen geschreven heb. 

Tot voor een jaar was ik professioneel programmeur nu ben ik met pensioen en zoek als tijdverdrijf programmeer dingetjes. 

In het vervolg zorgvuldiger zijn met uitlatingen. 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

schei toch uit. Professioneel programmeur. Je kunt nog niet eens de source van openpli op github vinden.

En de tijd waarin de linux kernel ontstaan is heb je ook al fout. Verdere en voorgaande uitlatingen op dit forum getuigen ook niet van bijster veel coding skills.

Vertel eens: in welke language heb je jouw bijdrage aan de linux kernel destijds geleverd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zullen we ons beperken tot de vraag en het antwoord daarop?

 

Tip, kijk eens op het VTi forum, daar "wonen" de ontwikkelaars van VTi.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C werd beschreven door Kernighan & Ritchie in boek.

Het is minix en niet mimix...

Linus publiceerde zijn eerste experimenten in 1991 en pas in 1993 werd er massaal door anderen aan gewerkt.

Voor zover ik weet was dat in het begin een verzameling sourcecode op basis van C89 en C90.

 

VTi sources vind je overigens nergens op het web die overtreden de GPL license, maar die GPL is in de praktijk toch een tandeloze tijger.

Alleen al om het feit dat ze dat aan hun laars lappen vertik ik het om hun brouwsels te gebruiken. Opensource code gebruiken "betaal" je nl met sourcecode.

Bevat een sourcecode opensource GPL dan dient die code op zijn beurt ook weer publiek beschikbaar te zijn.

Niet bij VTi dus die gasten pikken alleen wat ze kunnen gebruiken van anderen maar geven niets terug aan de opensource community.

 

Mocht je een bijdrage willen leveren dan kan ik je OpenPli van harte aanbevelen. Sources vindt je hier: https://github.com/OpenPLi

Ik kijk alvast uit naar jouw eerste contributes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijkbaar is er een behoefte om daarover te discussieren.

ik ken niet alle afhankelijkheden en relevante aspecten betreffende het maken van eigen broncodes en of gebruiken van andermans Open Source codes

dus laat ik jullie graag erover schrijven en lees mee

 

volgens mijn begrip van enigma2, GPL en alle overige toepassingen van de images zoals eo-alliance onder Python, C, C++, HTML enzovoort ZIJN niet onder een grote noemer Opensource te vinden en zijn modules ook met heel andere compilers gemaakt en niet per definitie Public

sorry ik raaskal

Python, C, C++, HTML enzovoort zijn momenteel enkele belangrijke onderdelen van losse modules die onder enigma2 werken / uitgevoerd worden en meer dan enigma2 zelf door ontwikkeld worden waarvan niet alles Open Source is en hoeft te zijn.

 

aangepast door Tonskidutch

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei theparasol:

C werd beschreven door Kernighan & Ritchie in boek.

Het is minix en niet mimix...

 

 

Gut! Wat ben jij een knappe kop! Dat wordt beslist een standbeeld op de Dam voor jou...

Hoe luidde dat spreekwoord ook alweer? Iets met bescheidenheid en sieren. Of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...