Ga naar inhoud


RTL 7 brengt WK Darts 2017 live op tv, radio en internet


Sprietje

Aanbevolen berichten

In Totaal TV is het volgende te lezen:


Een groot deel van de programmering van mannenzender RTL 7 staat de de laatste weken van 2017 in het teken van het WK Darts waaraan veel Nederlanders deelnemen.
RTL 7 zendt vanaf donderdag 14 december vrijwel dagelijks wedstrijden van het WK Darts uit. In veel gevallen gaat het om live verslaggeving. Aan het WK Darts doen veel Nederlanders mee. Michael van Gerwen verdedigt op het toernooi zijn wereldtitel. Maar ook Raymond van Barneveld probeert dit jaar als voormalig winnaar weer zo ver mogelijk in het toernooi te komen.
 
Phil Taylor

Het WK Darts 2017 is tevens het laatste professioneel toernooi waaraan de Britse dartslegende Phil Taylor deelneemt. Na tientallen jaren de sport darts gedomineerd te hebben, zegt Taylor het spelersveld vaarwel.

 Online

RTL 7 zendt het WK Darts niet alleen op de traditionele lineaire manier uit. Ook online wordt op diverse manieren via het platform RTL 7 Darts aandacht aan het toernooi besteed. Zo is de komende weken RTL 7 Darts Radio online te beluisteren. Naast het verslag van gespeelde wedstrijden, is op deze pop-up radiozender ook veel muziek te beluisteren. Op Facebook is naast de wedstrijden ook aanvullend videocontent te bekijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Top!

Dit is de PDC op BBC was altijd de BDO te volgen dat is verplaatst naar ITV, WK voor BDO start 6 januari geloof ik.

Waarom een overaanbod ik neem aan dat je meer zenders in je pakket hebt zitten dan RTL7, ik kan er wel van genieten wat mij betreft veel minder voetbal op tv dat neemt soms wel drie tot vier zenders in beslag.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Penthe:

Overal waar TE voorstaat is niet goed, er is momenteel te veel aan alles van het zelfde te zien.

 

Dit kan ik alleen maar bevestiging. 

discovery animal enz hebben leuke dingen maar jaar in jaar uit het zelfde verveeld zoals goudzoekers alaska krab vangers beringzee enz enz. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gold Rush vind ik één van de beste series op Discovery.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Penthe:

Overal waar TE voorstaat is niet goed, er is momenteel te veel aan alles van het zelfde te zien.

 

 

8 minuten geleden zei luisteraar:

Dit kan ik alleen maar bevestiging. 

discovery animal enz hebben leuke dingen maar jaar in jaar uit het zelfde verveeld zoals goudzoekers alaska krab vangers beringzee enz enz. 

TEvreden is wel goed.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TE tevreden weer niet :)  Nee echt er is gewoon teveel het zelfde op de TV en dan doen ze nog een keer 4x of 5x zelfde programma achter elkaar uitzenden en dat in een oeverloze herhaal modus.

 

Maar het ging eigenlijk over Darts en daar heb je ook veels te veel van op TV, is iets net afgelopen begint er gelijk weer iets nieuws, dus ik ben er nu wel een beetje op uitgekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Gerwen laat fans direct smullen op WK. Hij is uitstekend begonnen aan zijn jacht op titelprolongatie bij het WK darts in Londen.
De tweevoudig wereldkampioen uit Nederland troefde in zijn openingswedstrijd Christian Kist af. In een hoogstaand duel gunde Van Gerwen zijn landgenoot één set: 3-1 (3-0, 3-1, 2-3 en 3-0 in legs). Van Gerwen kwam tot een gemiddelde van 106,14 en benutte 71 procent van zijn dubbels. Ook Kist kon zichzelf niets verwijten met een gemiddelde van boven de 100.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje , wil je ook even rapporteren hoe de Belgische deelnemers er het van af brengen ? Soms ben ik dat chauvinisme kotsbeu. Bij de F1 allemaal Max , pfff......

In hoeveel sporten in Nederland hebben jullie nog echte topsporters ? Kijk even bij je Zuiderburen . Kunnen jullie veel van leren want op sportgebied is Nederland één totale ramp.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...