Ga naar inhoud


VuPlus Wifi dongle


FalconerThe

Aanbevolen berichten


Nou, de TP-Link functioneert direct uit de box uitstekend zonder ook maar iets te hoeven installeren.

Op de standaard geinstallerde interne WLAN adapter kreeg ik op mijn Asus router in de 2.4 GHz mode de onderstaande waarden, zie afbeelding 1.

 

Met de geïnstalleerde TP-Link WLAN adapter kreeg ik op dezelfde router maar dan in de 5GHz mode de veel hogere waarden, zie afbeelding 2.

Toch best de moeite om te installeren.

 

20180129_171154.jpg

 

 

WLAN 5GHz.jpg

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

802.11ac
Snelheid: 1,3Gbit
Frequentie: 5GHz

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat gebeurt iedereen één of meerdere keren per jaar...;)

 

Volgens mij kun je met een standaard router niet hoger komen dan 300 of misschien nog wel 450 Mbits, om aan de hierboven genoemde waarden te komen heb je een AC router nodig zoals ik b.v. de Asus RT-AC68U gebruik.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...

Vandaag de VU+ Wifi Dual band 1300 Mbps ontvangen. Zit cd'tje bij, geïnstalleerd, antenne via de USB stekker in USB aansluiting achteraan de VU+  vuzero4kZero, maar in de instellingen zie ik geen dongle verschijnen om deze als te kiezen connectie te nemen. Daar er geen netwerkkabel aanwezig is geeft ee netwerkcheck dan ook missende zaken bij een test. De ontvanger kijkt imo niet naar draadloos, enkel naar LAN. Raar is daar dat hij aangeeft dat er een verbinding is. Lokaal netwerk zegt "verbroken "

DHCP is " ingeschakeld "

IP Adres " onbevestigd "

Enameserver " onbevestigd ".

Open Pli 7,3 staat er als image op de ontvanger.

 

Wat te doen om de verbinding te maken met de rest van het netwerk?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...