Ga naar inhoud


Switch van radio naar TV (NPO1) geen audio


leor888

Aanbevolen berichten

Sorry Tonski:  Ik begrijp de vraag niet. wil je de instelling van tv/radio zien die jij ook toonde?
Of een ander deel van mijn instellingen van Vti op mijn solo2?

 

 

Cees: Nu ik de 'toon zenderlijst bij tv/radio' heb aangepast heb ik alleen andere keuzes voor de channel +/- en de links/rechts knoppen, maar de rest is gelijk.

Dus ja nagenoeg. Die kleine verschillen kunnen toch de audio niet beinvloeden?

 

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 minuten geleden zei leor888:

Hoe moet ik wat tonen? Ik begrijp de vraag niet.
Bedoel je hetzelfde beeld dat jij toonde? (bij mij ziet het er grafisch anders uit maar de inhoud is nagenoeg hetzelfde).



 


Als de pids niet bekend zijn kan er dan wel gewoon beeld zijn en alleen geen audio?
 

Ik heb geen glazen bol en zoek oorzaken.

Jou settings lijst heb je die zelf ingescand of van iemand gedownload

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het willen helpen, dat stel ik zeker op prijs. Maar helaas begrijp ik de vraag niet. wat wordt bedoeld med de configuratie.
Ik heb uit webif twee dokumenten de instelling voor tv/radio en box info. Is dat wat wordt bedoeld met configuratie?

Zenders is een combi van gedownload (ik neem aan een Henk of Hans maar de lijst staat al lange tijd op de box) en geüpdate via CD HD zenderlijst.
Als ik me goed herinner trad het probleem van de audio waar ik de draad mee begon na het verversen van de CD kanalen.


 

boxinfo.doc

instellingen-tv_radio.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit hem duidelijk in het omschakelen van radio naar tv mode.

Er wordt automatisch omgeschakeld tussen 2 boeketten, een boeket onder radio mode en het andere boeket onder tv mode. Dat oproepen van de laatst gekozen tv zender gaat ergens de mist in.

Wijzig de kenmerken van uw radio boeket eens naar TV met dreamboxedit, dan is uw radio boeket zichtbaar naast uw gewone TV boeketten. Op die manier kan je perfect radio luisteren, en  verhinder je dat er naar de laatst gekozen zender wordt gegrepen, want je moet nu zelf van boeket wisselen en een tv zender aanklikken.

aangepast door mebo870
  • Like 1

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...