Ga naar inhoud


Smart TV-app eigenaar Canal Digitaal genomineerd voor Europese prijs


Sprietje

Aanbevolen berichten

Blijkbaar doet Canal Digitaal/M7 ook goede dingen alhoewel veel mensen  meestal afgeven op Canal Digitaal want in Totaal TV is het volgende te lezen:

 

De Smart TV-app van het Luxemburgse mediabedrijf M7 Group is genomineerd voor de TV Connect 2018 Awards. M7 Group is onder andere de eigenaar van de aanbieders Canal Digitaal, Online.nl en TV Vlaanderen.
De nominatie van M7 Group voor de TV Connect 2018 Awards voor de Smart TV-app is in de categorie Most innovative in-home device. De Awards worden op 9 mei in London uitgereikt. De M7 Smart TV-app combineert lineaire tv met diverse online mogelijkheden zoals Programma Gemist (Replay TV) en Begin Gemist. De M7 Smart TV-app combineert dus traditionele tv met OTT en Interactieve TV in een gebruikersvriendelijke interface.

 

Opnemen in cloud
De complete tv-ervaring die M7 Group met de nieuwe tv-dienst aanbiedt, bevat honderden tv-zenders die in HD en in sommige gevallen zelfs Ultra HD-beeldkwaliteit beschikbaar zijn. Naast de eerder genoemde interactieve mogelijkheden kunnen gebruikers ook programma’s in de cloud opnemen en op een later tijdstip bekijken. Voor de OTT - en interactieve mogelijkheden is geen extra decoder nodig. De diensten zijn doormiddel van de M7 Smart TV-app direct via de televisie te benaderen. Het lineair uitgezonden zenderaanbod kan direct via de tuner van de televisie worden benaderd. M7 Group gebruikt de Smart TV-app op dit moment in Duitsland en Tsjechië.

 

 

aangepast door Sprietje
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

De 2e alinea uit het bericht lijkt mij vooral een reclamepraatje.
Wie dit er achter die Award?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb meestal weinig op met Canal Digitaal zoals zij de bedrijfsvoering, service en abonnementen beheer uitvoeren en heb er dan ook vaak kritiek op.

Dit dus vooral op de warrige administratie en de vele soorten en soms persoonsgericht abonnement waardoor de 1 meer moet betalen dan de ander voor gelijk pakket.

Echter vanaf dag 1 dat de app in de lucht was heb ik geschreven dat Canal Digitaal met de app eindelijk iets goeds op de markt gezet heeft.

Ik sta nog steeds volledig achter die opmerking en vind hem nog steeds beter dan bijv. van KPN en Ziggo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...