Ga naar inhoud


Ben op zoek naar een nieuw hefboom slot voor deur


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ben voor een vriend reeds enkele weken op zoek naar een nieuw "hefboom slot" systeem voor aan zijn deur.

Reeds met de hulp van "google" ontelbare zoektermen ingetikt maar zonder resultaat.

Ik kan enkel meegeven dat er op het "hefboom slot" de naam "geze" staat. De hefboom klink zelf is ongeveer 20 cm lang.

Heb een foto genomen van dit "hefboom slot" , misschien kan iemand mij verder helpen in onze zoektocht , waar zou dit nog te koop zijn is de vraag.

Commerciële links kan je altijd doorgeven via PM.

Alvast bedankt op voorhand.

IMG_20180423_171526.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank u Sprietje ,

 

Heb het contactformulier ingevuld en een foto meegezonden van het bewuste hefboom scharnier systeem.

Zal even afwachten wat ze hierop antwoorden.

 

In het ambtsgebouw waar ik vroeger werkte hadden ze ook een dergelijk systeem om bovenvensters open of dicht te doen. Het gebouw staat er van 1980 , dit systeem waar ik op zoek ben moet ook ergens uit deze periode afkomstig zijn.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

door de sponningen in het desbetreffende te openen raamdeel (de houten vensters) is openen enkel bij het heffen mogelijk

dat betekend dat deze dus ook met een gelijkwaardige hefboom werking van buiten af geopend kan worden

 

dus onveilig uitgangsprincipe en niet meer toegepast 

er zijn heel wat standaards van raamkozijn profilering en sloten een vroege dood gestorven

of de beste kennis/vriend dat voor restauratie doeleinden wilt gaan toepassen is onbekend maar niet aan te raden

 

iets recenter is het oude draai-kiep-raam dat elke inbreker indien het op kiepstand staat zo uit het kozijn heeft en binnen is

ik ben een dergelijk hefboom deurscharnier in een 50 tiger jaren appartement al eens tegen gekomen in het buitenland

als je de verzekering er over raadpleegt, zul je een dikke schroef in dat te openen raamdeel schroeven opdat het niet meer open gaat

 

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...