Ga naar inhoud


Film1 go niet meer voor Belgen.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

vroeger, kon ik via een vpn kijken naar de film1 films via de app.

sedert het geo block verbod zonder vpn, maar vandaag merk ik op, dat het met mijn belgisch adres niet meer gaat.

hopelijk, komt de cd app die nu wel nog werkt niet achter.

cd heeft zo nu wel een mindere waarde.

5EA1DA3C-6907-4A81-9CC3-6F269FDB6069.png

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei redneck eyeball:

Alle Film1 films kan je toch bekijken in de CDS app zelf. Je hebt de Film1 app niet meer nodig.

Totdat ze daar ook doen wat ze zeggen en niet Nederlanders buitensluit van de app.

I hope not.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds dit jaar zijn aanbieders verplicht om het aanbod in heel Europa toe te staan. Dus als je een Nederlands abonnement hebt op een videodienst, dan moet je dat aanbod in de hele EU kunnen zien. Dus volgens mij moet je dan inderdaad de VPN gewoon uitzetten en dan zal het werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tenzij je een buitenlands adres hebt dan is het niet verplicht voor de provider het aanbod online in de hele EU door te geven. Ook Nederlanders die in het buitenland wonen en daar hun abonnement op gezet hebben kunnen volgens de regels van CD niet via de app of anders online kijken. Enkel Nederlanders die geregistreerd staan op een Nederlands adres mogen in de gehele EU genieten van de online streams.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei pippen2:

Klopt, maar ik ga er vanuit dat het in dit geval gewoon op een Nederlands adres staat. Want anders had je nooit Film1 kunnen kijken, ook niet via een VPS.

Hoezo ga je daar vanuit als de TS uit Belgie komt en dit ook vermeld in zijn eerste bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het niet goed -

Hier kan ik alles bekijken via de app in België met een Belgische adres en Belgisch ip adres.

Ze hebben mij zelfs dit gepromoot in het buitenland.

En inderdaad wanneer je een vpn gebruikt dan dan krijg ik geen toegang.

 

Alphasat.

aangepast door Alphasat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...