Ga naar inhoud


app VU+ Uno 4K SE


Angeline

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een VU+ Uno 4K SE. Dit is een vervanging van mijn oude VU+ duo die toch wel wat sloom begon te worden. Ik had bij de vu duo een app op mijn ipad waarmee ik  tv kon kijken via de ontvanger. Maar welke app werkt bij de UNO 4K SE goed met een ipad? Ik zoek er het liefst een die ook opnames kan laten zien en ondertitels weergeeft. 

 

De originele VU+ app lijkt niet te werken met de Uno 4K SE. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Welke software heb je geïnstalleerd op je ontvanger?

VTi of Pli?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt geen r**t uit welke firmware. De stream is hetzelfde. De VU+ kent overigens ook nog hardware transcoding. Ik gebruik VU+ Player HD en Blackbox op mijn AaiPet. Werken beide prima...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de VU+ PlayerHD uit de Apple Store gebruikt functioneert die uitstekend met de UNO 4K SE, zie bijlage, ik gebruik deze ook naast Blackbox.

Misschien even een screenshot maken van de instellingen van de app en heb jij wel het juiste poortnummer ingevoerd>

 

Overigens gebruik ik VTI, dat zou weleens het verschil kunnen maken maar dat weet ik niet.

 

N.B. De versie van de app is 1.4.0 

 

IMG_0471.png

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jürgen:

Als je de VU+ PlayerHD uit de Apple Store gebruikt functioneert die uitstekend met de UNO 4K SE, zie bijlage, ik gebruik deze ook naast Blackbox.

Misschien even een screenshot maken van de instellingen van de app en heb jij wel het juiste poortnummer ingevoerd>

 

Overigens gebruik ik VTI, dat zou weleens het verschil kunnen maken maar dat weet ik niet.

 

N.B. De versie van de app is 1.4.0 

 

IMG_0471.png

Wat vreemd! 

Ik zal eens gaan kijken naar de instellingen - welke instellingen heb jij waarmee ze werken? 

 

Ik heb de App gedownload uit de app store, dus het zal de meest recente zijn neem ik aan. 

De apps werken vaak door middel van de webbrowser, dus ik gok dat het niet uit moet maken dat ik openpli heb en jij VTI 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Op 25-8-2018 om 18:34 zei Angeline:

Nog een keer geprobeerd, en handmatig ingesteld, nu succes.

 


Ik heb ook de VU+ Uno 4K SE en krijg ook de foutmelding met vu playerhd dat de uno 4K not supported is.

Het poortnummer staat op 80, user: root , zonder password. De app staat op een ipad air 2 met de laatste ipadOS

Wat doe ik verkeerd of wat moet ik nog extra handmatig instellen ?

aangepast door hiburg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je verkeerd doet weet ik niet want dat kan ik uit de magere verstrekte gegevens niet opmaken.

 

Ik gebruik zelf ook een UNO 4K SE i.c.m. VU+ HDPlayer en dat functioneert uitstekend wel met de kanttekening dat ik een iPad Mini 4 gebruik maar dat zal het bij deze foutmelding niet het probleem zijn.

Heb je de VU+ HDPlayer app wel van de AppStore geplukt?

Feitelijk kun je niet veel fout doen, uiteraard een goede netwerkverbinding, het juiste IP-adres en vooral de juiste Web Interface Poort invullen.

 

Laat maar horen en zien (schermafdruk van de pagina met de instellingen app) wat je waar tot nu toe hebt geconfigureerd.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 3-11-2019 om 09:52 zei Jürgen:

Wat je verkeerd doet weet ik niet want dat kan ik uit de magere verstrekte gegevens niet opmaken.

 

Ik gebruik zelf ook een UNO 4K SE i.c.m. VU+ HDPlayer en dat functioneert uitstekend wel met de kanttekening dat ik een iPad Mini 4 gebruik maar dat zal het bij deze foutmelding niet het probleem zijn.

Heb je de VU+ HDPlayer app wel van de AppStore geplukt?

Feitelijk kun je niet veel fout doen, uiteraard een goede netwerkverbinding, het juiste IP-adres en vooral de juiste Web Interface Poort invullen.

 

Laat maar horen en zien (schermafdruk van de pagina met de instellingen app) wat je waar tot nu toe hebt geconfigureerd.

 


Ik heb die VU+ HDPlayer gewoon uit de appstore gedownload en geinstalleerd (zou trouwens niet weten hoe ik hem anders op een ipad geinstalleerd krijg). Ik maak van de week even een screenshot van mijn instellingen, ik moet hem nl eerst even aansluiten omdat ik hem momenteel niet in gebruik heb. Netwerkverbinding etc lijkt allemaal ok te werken.

 

wordt vervolgd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...