Ga naar inhoud


Enorme daling TV-aansluitingen in Nederland


Noordzee

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Een paar jaar geleden was er op dit forum een discussie over abonnementen, en wilde een aantal mensen een systeem met alleen betalen waar men naar kijkt.

In de abonnementen, een standaard abonnement heeft 30 door de wetgever bepaalde plichtzenders, zat content waar men nooit naar keek.

De redenatie was dat het goedkoper zou worden, wanneer men de zenders kon selecteren waar men naar keek.

 

Ik heb toen aangegeven dat tv kijken daardoor duurder zou worden.

 

Met de sport evenementen waar men zich nu op kan abonneren, blijkt dat men fors meer geld kwijt is.

 

Of de sport uitbaters nu meer geld in het laatje gaan krijgen?

Ik betwijfel dat.

 

 

Het afgelopen weekeinde liet zien dat men actief begonnen is met illegale streaming diensten te blokkeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


18 minuten geleden, Pergola zei:

Heren, als jullie mijn tekst goed lezen dan zal toch duidelijk zijn dat ik GEEN fan ben van IPTV.

@Pergola dat had ik zeer zeker goed begrepen.

Ik reageerde erop en die reactie moest verduidelijkt worden

 

18 uren geleden, Pergola zei:

Weet niet wat je met goedkope content bedoeld ?

nou dat deed ik ook opdat nog maar eens duidelijk wordt wat ik van die illegale IPTV vind en als sommigen zoals Miauw zich erin verdiepen ze bewust zijn van de risico's. Alles is duur tegenwoordig maar je hoeft niet te gaan stelen om het TV scherm te vullen met lullige content.

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, ceesv zei:

Het afgelopen weekeinde liet zien dat men actief begonnen is met illegale streaming diensten te blokkeren

Waar kun je er iets over lezen ?

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

@Pergola dat had ik zeer zeker goed begrepen.

Ik reageerde erop en die reactie moest verduidelijkt worden

 

nou dat deed ik ook opdat nog maar eens duidelijk wordt wat ik van die illegale IPTV vind en als sommigen zoals Miauw zich erin verdiepen ze bewust zijn van de risico's. Alles is duur tegenwoordig maar je hoeft niet te gaan stelen om het TV scherm te vullen met lullige content.

 

Mijn laatste poging om het helder te stellen:

Zolang als ik TV kijk heb ik betaald voor mijn abonnementen. Dat wil ik graag blijven doen, want we hebben waarschijnlijk dezelfde mening over de illegale IPTV. Ja alles is duur tegenwoordig, en door de versnippering over meerdere streamers, zal er meer moeten worden betaald voor hetzelfde pakket zenders van 1- 2 jaar geleden. Geen probleem, totdat het exorbitante vormen aanneemt: 6x de prijs van huidige, bij legale providers ?!  Dat noem ik pas stelen.

Daar komt nog het internet aspect bovenop. Wat voor kwaliteit aansluiting kan ik krijgen lokaal, of wordt het tzt de Elon Musk oplossing ?

 

Als het (sportzenders) naar internet verschuift (ipv de huidige Astra's), dan zullen er streaming diensten moeten worden aangekocht.

Eurosport adverteerde met DAZN voor Euro 15,00 / maand. Prachtig wil ik graag betalen, maar ALLEEN beschikbaar in Duitsland !? Dezelfde DAZN in Spanje komt met een heel andere pakket: NIET interessant. ViaPlay: niet te koop hier. Vooralsnog resteert een IPTV oplossing op basis van een aanschafprijs + jaarlijkse abo-bijdrage  (Circa 150,00 + 150,00). Met alle gewenste sportzenders. Ook betaalbaar, maar waarschijnlijk niet legaal.

 

Wellicht dat via Canaal Digitaal in de nabije toekomst meer streaming opties inclusief Ziggo, beschikbaar komen voor gebruik binnen EU, idem aan de Satelliet advertenties op hun site.

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...