Ga naar inhoud


Reparatie adresje VU+ DUO 2


Cajudos

Aanbevolen berichten

Hallo,  mijn VU+ Duo 2 heeft het begeven denk ik. Hij blijft hangen met een DARK HOLE logo op het scherm en enkel het witte lampje blijft branden.

Ik woon in de buurt van Antwerpen maar kennelijk is het moeilijk hier een Belgie een reparateur voor een VU+ te vinden behalve deze op te sturen naar de importeur.

Weet er iemand een adres (liefst niet te ver) waar ik mijn Vu+ Duo 2 kan laten repareren ??

 

Hoor het graag,

 

Carlos

 

vu-duo-2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


mss bij*  maar is het nog de moeite om hem te laten herstellen ? Voor amper 280 euro koop je een nieuwe en beter is meteen naar de 4K versie te gaan.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je niet eerst eens proberen hem te flashen??

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei machoi:

Nee gewoon domme pech kwam meer voor bij Vudu2 wat ik hoorde.

maak de  processor eens warm met hete lucht wel uit kijken wat je doet niet zo heet dat alles smelt en kijk of hij dan door wil starten is dit het geval

dan kan een reflow helpen

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Duo 2 van mij is vorig jaar plotseling overleden bij een blikseminslag. Een goed moment om een Ultimo 4K aan te schaffen. Naast mijn huis stond een Renault Megane die 9000 euro elektronische schade had, het was een ongekende dreun waarbij ik in een klap naast mijn bedje stond. 

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...