Ga naar inhoud


Afstandsbedieningen VU Duo 2 werken niet goed.


hanski

Aanbevolen berichten

de afstandsbediening van de duo2 zijn bekend dat ze van slechte kwaliteit zijn.Had exact dezelfde problemen en eentje in china besteld.Goed gewerkt gedurende enkele maanden en dan weer miserie.Logitech 650 gekocht en geen enkel probleem meer.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


klopt exact ,over de ontvangers dik tevreden maar de a.b  van die dingen zijn echt waardeloos

ik heb er al een stuk of 4 nieuwe maar na enkele maanden is het weer over en begint ie weer te klooien

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het je blijft storen,

kun je ook eens proberen het image er vers op te zetten en na installatie van plugin's en softcam alles te updaten uit de feed

er komen soms corrupte bestanden door niet correct geschreven plugin's en dat kan heel vreemde gevolgen hebben

 

hardware matig is die van de DUO2 niet de beste, er zijn ook officiele vervangingen van VU of je neemt inderdaad een merkongebonden multiremote

 

p.s. als de DUO2 te warm wordt doet ie ook gekke dingen

Don't Let Me Be Understand

Valerie Broussard

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Frans B kwam met het volgende :

Citaat

Op deze manier kan je ook de extender testen. Maar ik heb meerdere malen meegemaakt dat de extender vanzelf IR stond te stralen. Schakel deze een uit en test de AB's rechtstreeks op de decoder.

 

Na veel testen ben ik er achter gekomen dat dit zeer waarschijnlijk de oorzaak is. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb alles weer helemaal opnieuw aangesloten en toch blijft de storing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nieuwe extender kopen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij gebruikt de ab's van de oude Duo, niet die van de Duo2.

Ik heb 2 ab's van een Duo, die ik op de oude Duo gebruik. Bij de ene had ik de verschijnselen die Hanski heeft en die ligt in een la; de andere werkt nog prima, maar ik moet wel stevig drukken.

 

Die van de Duo2 ben ik overigens best tevreden over; hij werkt hier al ruim 2,5 jaar probleemloos, ondanks dat hij al een aantal keren door een kat van een hoogte van 40 en 80 cm naar beneden is gemikt. Blijkbaar toch wel degelijk, deze hier.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...