Ga naar inhoud


vraagje over VU+ Duo 4K


henkie73

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Tonskidutch:

omdat niemand esata gebruikt op een uitzondering na.

en vooral met het reeds ingebouwde plugable hdd dockingstation is een extra externe sata behuizing alleen maar lastige ballast

ok maar heb ook een ontvanger op de camping staan en vind dit zo gemakelijk iets dat thuis is opgenomen dat daar ook te kunnen bekijken.

dus met andere woorden is er geen externe hd meer aan te sluiten

aangepast door swa
wat vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Voor ik mij VU Duo 4K aanschaf, zou ik graag beeldkwaliteit in het echt zien. Was speciaal langs ** geweest in *** (daar staan er 2 ontvangers in demo, de rest achter glas)😩

En als je vraagt om te zien spelen, gaat dit niet.

 

Niemand in West-Vlaanderen of regio Zeeland die een VU+ Duo 4K werkend heeft en ik mag bekijken?

 

 

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem wat je dan nog hebt, is de tv waarop je de beelden gaat bekijken. Is dat niet jouw eigen tv, dan weet je helaas nog niet hoe het er bij jou uit zal zien.

Het enige wat je zou kunnen vragen is of iemand je een ts bestand wil toesturen, wat je dan op je eigen tv kan bekijken, ik vermoed dat dat het dichtst bij de realiteit zal komen.

Ik heb helaas geen duo, maar een Ultimo 4k.

Ik ben echter erg positief verrast door de beeldkwaliteit van deze receiver. Voornamelijk omdat ik van een Technisat receiver kom, en die zijn bekend voor hun superieure beeldkwaliteit...  en de ultimo doet er niet voor onder... (en daar was ik dus bang voor).

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...