Ga naar inhoud


Disney JR weg bij Ziggo


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Disney JR zou bij Ziggo ook stoppen op de kabel wegens andere plannen met het aanbod van deze zender.

denk dat we een leegloop aan extra zenders mogen verwachten in de Benelux, of deze bij andere providers ook verdwijnen is momenteel nog geen bewijs van.

op een welbekende site met weekblad is dit gemeld en zal er nog een update over komen met meer info.

ben benieuwd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Amerikanen merken dat het pushen van hun meuk geen afname meer vindt. De abonnee's blijven uit, (idioot hoge) targets worden niet gehaald en dús gaat de stekker eruit. Het gaat alleen maar om geld..

Van mij mogen die zenders allemaal weg.. AMC, Disney, CBS, Fox, Fox Sport.. Gewoon weg ermee.. Film1 uitkleden tot 2 kanalen, maar dan met nieuwere films en een speciaal kanaal voor de Kids...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij omschrijft als meuk (amerikaanse content) wordt juist extreem goed bekeken hier in NL.   Het probleem is echter dat de aanbieders zoals Ziggo, KPN alle kleinere zenders steeds minder doorgifte vergoeding geven omdat de NPO en RTL en SBS steeds meer willen.  Die verzieken de toch al te kleine markt en daarom trekken een hoop zenders zich terug terwijl ze in andere markten blijven bestaan.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die meuk wordt hier goed ontvangen omdat de meesten van kinds af aan mee opgroeien. Pappa én mamma moeten beide werken om de hypotheek op te hoesten. Kinderen achter de TV voor goedkoop vermaak. Jezelf vermaken en spelen is helemaal uit de tijd. Het is één en al emo-TV met reclame. Er IS ook helemaal niets anders meer dus waar zou men nog voor KUNNEN kiezen.

Al die zenders bieden dezelfde content. Andere naam, andere spelers, maar dezelfde 'verhaallijn'...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Disney Junior stopt niet alleen bij Ziggo. Ziggo is de eerste die het (per ongeluk) al heeft bekend gemaakt. 

 

Disney introduceert dit jaar toch ook hun eigen on demand service als concurrent voor Netflix?

aangepast door C0re
  • Bedankt 1

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mimisiku:

De Amerikanen merken dat het pushen van hun meuk geen afname meer vindt. De abonnee's blijven uit, (idioot hoge) targets worden niet gehaald en dús gaat de stekker eruit. Het gaat alleen maar om geld..

Van mij mogen die zenders allemaal weg.. AMC, Disney, CBS, Fox, Fox Sport.. Gewoon weg ermee.. Film1 uitkleden tot 2 kanalen, maar dan met nieuwere films en een speciaal kanaal voor de Kids...

 

Tja, daar wil ik best wat kanttekeningen bij zetten. "Nieuwere films" zijn uiteraard volstrekt irrelevant voor kinderen maar ik neem aan dat je het niet meer over de topic "Disney Jr" hebt.

 

Zelf heb ik 8 kleinkinderen en ik merk vaak behoorlijk grote gedragsverschillen tussen met name jongetjes in gezinnen waar gewoon naar Ketnet, NPO3 en Zappelin gekeken wordt en daar waar aan de lopende band naar Disney XD (overigens erg verwarrend voor kinderen die net het alfabet beginnen te leren en dan de TV "Ex Die" tegen de letters "X en D" horen zeggen!), Nickelodeon en CN kijken waar eigenlijk hoofdzakelijk geschreeuw, uitschelden en elkaar verrot willen slaan met heel primitieve tekeningetjes als cartoons worden getoond.

 

Als amusement uit een meestal nauwelijks aanwezige verhaallijn plus buitensporig veel confrontatie bestaat dan zie je daar in het speelgedrag van vooral  jongetjes helaas erg veel terug. Om die reden zou ik blij zijn met wat meer niet-Amerikaanse meuk op TV. We klagen over veel agressie in de samenleving maar vergoeilijken het idee dat we onze kinderen er in feite zelf mee opvoeden. Ik ben wel eens verbaasd hoe ook onze kleinkinderen uit de Randstad positief reageren als ze hier logerend naar KiKa kijken, iets wat ze uiteraard thuis door de engels-obsessie nooit te zien krijgen.

 

Wat ik overigens meer dan schandalig vind is dat we voor de NPO extra zenders het allerhoogste abonnement aan Ziggo en co moeten betalen terwijl het buitenlandse spul hier onontkoombaar in een basispakket wordt gepropt. En ook dat reclamezenders hier vele urenlang uitsluitend reclame mogen uitzenden zoals dat vermaledijde Tommy's Teleshopping op God weet hoeveel reclamezenders. Zoiets mag in het heel commercieel-vriendelijke Amerika zelfs niet. Als ik me goed herinner gold daar dat er niet meer dan 14 minuten reclame per uur op een zender mocht zijn.

 

NB: ik herinner me niet dat ik ooit Disney Jr heb gezien, dat zal wel in duurdere abonneepakketten zitten dus over die specifieke zender kan ik geen oordeel uitspreken. Ik weet wel dat je op filmpjes van "de Mickey Mouse Club" dat logo wel ziet staan, als dat typisch is voor hun soort programma's dan zou ik het inderdaad jammer vinden als de meest kindvriendelijke Disney zender weg moest terwijl het geschreeuw en geweld vrij baan blijft worden gegeven.

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites

dr kan nog veel meer bullshit weg.

Kip ei verhaal.

 

Kijker irriteert zich aan reclames en duurder wordend tv abo en gaat downgraden.

Minder inkomsten voor aanbieder.

Aanbieder betaalt geen hogere doorgiftevergoeding aan leverancier.

Leverancier stopt in NL omdat t niet rendabel meer is.

Gevolg is minder aanbod.

Kijker betaalt meer voor minder en voelt zich genaaid en zegt op en zoekt goedkoper alternatief.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar voor het duurder worden van bestaande maar groter wordende pakketten. Maar ik zie de relatie niet tussen een gewoon abonnement en eentje met extra zenders waar je apart meer voor betaalt. Wij betalen toch alleen maar voor het pakket dat we bestellen en niet voor dingen die we niet te zien krijgen? Of heb jij kennis waaruit iets anders blijkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei C0re:

Disney Junior stopt niet alleen bij Ziggo. Ziggo is de eerste die het (per ongeluk) al heeft bekend gemaakt. 

 

Disney introduceert dit jaar toch ook hun eigen on demand service als concurrent voor Netflix?

 

Dat klopt helemaal. De verhalen over niet meer kijken naar lineaire Disney zenders klopt niet. Voor zover ik heb gelezen komt uiterlijk in 2020 de streamingdienst Disney+ naar Nederland.  Hier gaat Disney haar eigen producties aanbieden, met uitzondering van Marvel films en series. Die blijven in Nederland bij Netflix. Disney wil uiteindelijk wereldwijd Disney+ aanbieden en lineaire zenders afschakelen. Dat levert meer geld op.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Is het weer wachten wie in de toekomst die aparte streamingsdienst abbo's gaat bundelen en weer torenhoge prijzen gaat eisen.

Als het er al komt, want voor dit land moet er worden ondertiteld, of na synchronisatie worden uitgevoerd.

Of het moet weer een soort van ziggo idee worden met hun HBO zenders, ik heb er toegang naar toe, maar kijk het nooit, alleen straks laatste seizoen van game of thrones, en daarna zal ik het waarschijnlijk niet meer gebruiken, zoals nu...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-2-2019 om 00:00 zei digitaal kijker:

Disney JR zou bij Ziggo ook stoppen op de kabel wegens andere plannen met het aanbod van deze zender.

denk dat we een leegloop aan extra zenders mogen verwachten in de Benelux, of deze bij andere providers ook verdwijnen is momenteel nog geen bewijs van.

op een welbekende site met weekblad is dit gemeld en zal er nog een update over komen met meer info.

ben benieuwd.

Bij caiway ook. 

Bericht van gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...