Log in om dit te volgen
Volgers
0

Kabel TV Telenet overtreedt regel uitzendrechten
Door
pollegazon, in Nieuwsberichten
-
Wie is er online 0 leden
Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
-
Gerelateerde inhoud
-
Door Jean-Claude
bron : HLN
een beetje een warrig verhaal, geschreven door iemand met geen/weinig kennis van zaken ?
analoog eruit is analoog eruit, een analoge tv zal dan niks meer geven tenzij er een digibox naast gezet wordt. Wat er dus bedoeld wordt met een 'compact' signaal is me onduidelijk.
hopelijk worden de analoge signalen wel op één digital FTA signaal gezet, waardoor TV's die zowel analog als digitaal werken toch nog die kanalen kunnen ontvangen (zo interpreter ik het). Interessant dan voor de enigma2 ontvangers met een DVB-C tuner erin. Maar bon, eerst zien en dan geloven.
-
Door edbe
Vanaf 1 november zijn de zenders CBBC en BBC Four/Cbeebies (zij delen een kanaal) niet meer te zien bij Ziggo.
BBC en Ziggo zijn dit overeengekomen bij de nieuwe afspraken die gemaakt zijn tussen beide partijen. Klanten van Ziggo kunnen uiteraard nog wel genieten van alle overige zenders van de BBC: BBC One, BBC Two, BBC First, BBC Entertainment, BBC World News en de BBC-radiozenders. Kijk ook in het On Demand aanbod binnen Movies & Series XL voor meer Engelse series, entertainment en kinderprogramma’s.
Brexit in werking 😁
-
Door Simoneoeroetgerink
ik heb thuis een dreambox en heb er nu een smartcard in van caiway als ik dan op kabel scan doe en ik doe alles frequenties goed in dan zecht hij zoeken mislukt
-
Door digitaal kijker
Disney JR zou bij Ziggo ook stoppen op de kabel wegens andere plannen met het aanbod van deze zender.
denk dat we een leegloop aan extra zenders mogen verwachten in de Benelux, of deze bij andere providers ook verdwijnen is momenteel nog geen bewijs van.
op een welbekende site met weekblad is dit gemeld en zal er nog een update over komen met meer info.
ben benieuwd.
-