Ga naar inhoud


Telenet overtreedt regel uitzendrechten


pollegazon

Aanbevolen berichten


3 uur geleden zei Satneef:

Wat is de nieuwswaarde van dit topic voor schotelbezitters?

en sinds wanneer is dit nieuws forum exclusief voor satellietnieuws ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-2-2019 om 17:55 zei Jean-Claude:

en sinds wanneer is dit nieuws forum exclusief voor satellietnieuws ?

Wel,het heet Sat4all.

Maar eigenlijk postte ik dat,omdat ik mijn dag niet had gister.

En ik wil daarvoor mijn welgemeende excuses aanbieden.

Sorry mensen.

  • Bedankt 1

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn allen diep, diep geraakt en alleen een rondje zou onze tere zieltjes nog enigszins kunnen redden. ;)😁

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-2-2019 om 16:49 zei luisteraar:

dit zijn de puntjes op I op de wetgeving.

BBC zend legaal uit ontvangbaar buiten GB wat ik

bij een arrest bewezen heb daarom zie ik het probleem bij

telenet niet.

Zou telenet fout zitten dan zitten wij ook fout omdat het een

illegale bron zou zijn die in de EU uitzendingen doet zonder uitzend

rechten te hebben.

 

Nee bbc zend uit gericht op de uk, die rechten die hun hebben gelden dan ook alleen voor de uk, dat sommige landen bbc 1/2 etc uitzenden heeft meer iets van vroeger vandoen, daarbij zijn het dan ook maar 3 landen die bbc 1/2/3/4 in hun pakket hebben nederland belgie en dacht zwisterland door hun aparte wetgevind omtrend fta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei wapper:

die rechten die hun hebben gelden dan ook alleen voor de uk

Dit is nu het discussie punt.

Geografische beperkingen in overeenkomsten zijn bijna nietig bevestigd in een arrest.

Heeft de bbc de uitzend rechten gelden die binnen de gehele eu.

Er zijn EU verordeningen en richtlijnen die anders zeggen dus wie heeft gelijk ?

Kan een juridische strijd worden

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk moet dat hele rechtensysteem herzien worden, want het is echt niet meer van deze tijd.

 

Vroeger, was er weinig keuze - bereikten signalen je woonkamer ook slechter (ja, zelf ontvangen... zelf met een hoge mast op je dak en een yagi - je omwonenden vonden het maar niks)... Maar tegenwoordig?

 

Tegenwoordig heb je veel meer mogelijkheden om tv uitzendingen te kunnen zien... kabelnet, ether, satelliet, IPTV... IPTV-via-VPN-van-elders... ...

 

Ook moeten de rechthebbenden achter hun oren krabben: wanneer is het pas genoeg? Afgelopen Super Bowl was droevenis, zeker als je zo sneu via de BBC moest kijken - geen Amerikaanse reclames... maar dat was nou juist het feest bij dit event.

 

Eigenlijk - zou het model heel anders moeten zijn... de bedragen voor reclame is monstreus - en! het *is* al een uniek reclame event geworden.

Gewoon afkopen - free view for all - all over the world. Past ook in het "Make America Great Again"... laat het maar als uithangbord zien hoe groot en tof je Amerikaanse adverteerders zijn - hebben wij ook eens een keer lol aan en vooral geen gezeur over rechten en pietluttigheid over uitzendingen die je al op een ander voorkeuze kon zien... Dat laatste is echt onbegrijpelijk... de kijker kijkt wat ie kan zien!

 

Een ieder die dat wil beperken, heeft z'n eigen belangen voor ogen - niet voor de kijker.

 

Fred

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fred33:

Gewoon afkopen - free view for all - all over the world. Past ook in het "Make America Great Again"...

Nou zal niet haalbaar zijn

afkopen wie moet betalen de producties kosten geld dan blijft enkel ppv over dus de kijker betaald.

all over the world niet goed wereld monopolisten dan krijgen wij weer de rekening.

USA reclame meezenden vind ik zelfs leuk om bv te zien wat een big-mac in de usa kost en

vergelijken wat het hier kost

Ik zie alleen wat in europeese zenders dan komt weer concurrentie de EU gedachte is ook hierop getint

de bbc speelt hier op in hij maakt geen bezwaar als wij op het vaste land naar de bbc kijken (direct of indirect) anders

zou Ierland ook niet naar bbc mogen kijken het brexit delemma

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast satellitetv

Het wordt eens tijd dat Telenet de Nederlandse Tv zenders gaat aanbieden zoals RTL4-5-6-7-8 SBS6-9 VERONICA... De reden zou zijn dat deze zenders zelfs niet willen dat Belgen ze ontvangen?!🤪 terwijl je via satelliet en internet wel een abonnement kan nemen vanuit Belgie! Het schoentje wringt heel anders: vtm mag geen concurrentie krijgen van RTL4...dat zeiden de mediaministers al in 1991! "We gaan er alles aan doen om RTL4 van de kabel in België te houden"... Gelukkig wel te ontvangen via satelliet😄

aangepast door satellitetv
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei satellitetv:

Het wordt eens tijd dat Telenet de Nederlandse Tv zenders gaat aanbieden zoals RTL4-5-6-7-8 SBS6-9 VERONICA...

Alles draait om uitzendrechten => geld !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast satellitetv

Nou geen probleem...ik kijk via satelliet en ontvang zowel Tv Vlaanderen als Canal Digitaal op een legale wijze met abonnement contract

aangepast door satellitetv
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...