Ga naar inhoud


Google luistert Mee


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Tjonge, er worden mensen wakker.

Google is nooit een integer bedrijf geweest en blijft stelen, afluisteren en jouw gegevens doorverkopen.

Dit gegeven is al tien jaar bekend en nog verbazen mensen zich dat Google dit doet..

 

...echt, wanneer de natuur domme mensen zou gaan opruimen, dat de aardbol erg leeg wordt.

Ik mag hopen dat er geen bacterie of virus uitbreekt die selecteert op intelligentie. :D

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 uur geleden zei Penthe:

Tripleboy leest geen voorwaarden die klaagt er enkel over, en probeert het daarnaast door iedereen zijn strot te drukken.

 

 

Als je wilt klagen moet je bij de redactie zijn waarvan ik de link geplaatst heb, het artikel spreekt verder boekdelen en is goed onderbouwd, wat van uw stomme reactie niet kan gezegd worden, het is dat u eerder eerst moet gaan lezen (en begrijpen natuurlijk),

 

Die link werkt nog steeds, https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07/10/google-luistert-mee/

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat die spraak assistenten naar alles moeten luisteren om te kunnen werken zal

wel iedereen duidelijk zijn.

Dat er ergens een computer moet staan om die spraak opdrachten te verwerken snapt

ook iedereen.

Maar zoals we die data verzamelaars kennen slaan ze alles op dus ook huiselijke

gesprekken ,niemand zal daar verbaast over zijn en hebben de keus zo een ding kopen of niet.

Om het te vergelijken met een GSM is ver weg gehaald dat bv t-mobile op verzoek van

nationale diensten gesprekken kan laten opnemen of locaties laat bepalen staat

helemaal los hiervan.

Of een overheid afluistert of een commercieel bedrijf zijn twee totaal verschillende zaken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De overheid stuurt geen reclame na afluisteren! :D

 

Kom op mensen, Google is een advertentiebedrijf en reclamebureau. Het feit dat alles "gratis" is moet toch wel genoeg zeggen toch?

Het is één van de rijkste bedrijven dus moet er toch wel een belletje gaan rinkelen?

Niemand hoeft te betalen voor hun diensten, want elke gebruiker is onderdeel van het product.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen blijven die troep toch wel gewoon gebruiken.

Met het schandaal dat Google rustig een bot losliet op Gmail gebruikers en fysiek mee ging lezen wanneer de bot iets "interessants" had gevonden, liepen de gebruikers van Gmail ook niet terug.

 

Hetzelfde als met Whatsapp/Facebook... Medewerkers van facebook lezen gewoon mee met de berichten wanneer de bot op de server iets tegenkomt wat bruikbaar is.

En de eerste de beste mongool die nu de opmerking geeft "nee dat kan niet want het is versleuteld"  die krijgt serieus ruzie met mij!

..want wie deelt deze sleutels uit?? Juist, facebook..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult toch moeten luisteren om een actie te verkrijgen. Voor de fouten uit het systeem te halen moet je gewoon spraak analyseren. Zoveel uitspraken, door zoveel verschillende soorten mensen, jong, oud, voor sommige is het de tweede taal. Ze zullen wel bepaalde samples nemen.

 

 

 

 

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet wilt dat er verbeteringen aangebracht worden door input op inhoud te bewerken dan moet je zo'n ding niet gebruiken.

Dat gezeur altijd over die privacy. Niemand vraagt of je er gebruik van wilt maken. Ik heb er ook eentje en hij is dramatisch in het Nederlands.

Dus gebruik ik hem in het Engels. Dan snapt dat ding het ineens wel. En wil ik niet dat hij aanslaat bij van alles en niks dan trek ik de stekker uit het stopcontact en doe ik het licht aan met de aloude en vertrouwde schakelaar.

Dat mens gisteren op TV. Die was volgens mij te lui dat ze keek. Gewillig slachtoffer dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Tripleboy:

Goed, u heeft het tenminste gelezen en begrepen, wat niet van alle afzeikers hier kan gezegd worden.

maar ja het blijkt wel dat die forumleden al lang wisten omdat ze de voorwaarden gelezen hebben

oud nieuws dus

en nieuw voor die de voorwaarden niet gelezen hebben, ook de nieuwe regels omtrent de privacy bescherming die recent weer tussen alle berichten door kwam

 

mocht het oud nieuws zijn dan weet google het nu ook wel via jou, door die externe links die je verzamelde VIA google

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer het in de voorwaarden staat, het een doel dient en je akkoord gegaan bent mag de privacy waakhond alles vinden, maar niets doen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat de waakhond het maar uitzoeken kan me voorstellen dat rechts prioriteiten een

rol gaat spelen.

Een paar maanden geleden was in Duitsland het zelfde aan de orde bij die assistent kon je online

opvragen wat opgeslagen was.

Als je bezoek krijgt moet je al die spullen uitschakelen want het bezoek heeft geen overeenkomst

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei ceesv:

Wanneer het in de voorwaarden staat, het een doel dient en je akkoord gegaan bent mag de privacy waakhond alles vinden, maar niets doen.

 

De geldende Wetgeving staat nog steeds boven die Voorwaarden, indien deze niet voldoen en of de wetgeving niet naleven, de consument misleiden ...., dan volgen maatregelen vanuit de overheid/rechtspraak.

 

In de toekomst zal de arrogantie van deze bedrijven steeds harder aangepakt worden, ook ter bescherming van de consument dia vaak onwetend misbruikt word.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De consument gaat kritiekloos met alles akkoord op de aaifone zolang het schermpje maar de behoefte bevredigt.

  • Bedankt 1
  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...