Ga naar inhoud


Google luistert Mee


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Dat komt omdat je het produkt niet kan gebruiken als je niet akkoord gaat, dat heb je ook met cookies op sommige websites ga je niet akkoord kun je de site niet meer gebruiken.

 

Maar ik blijf zeggen dat de genen die het meesten zeiken over privacy zelf wat te verbergen hebben wat het daglicht niet kan verdragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
22 minuten geleden zei Penthe:

Maar ik blijf zeggen dat de genen die het meesten zeiken over privacy zelf wat te verbergen hebben wat het daglicht niet kan verdragen.

Is dat niet een beetje kort door de bocht?

 

Er zijn ook mensen die kennis hebben van het verleden en hun bedenkingen hebben bij grote broer.

 

kijk anders nog eens naar "Das Leben der Anderen". of lees een boek van George. (Is ook verfilmd!)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertel iets nieuws.

 

In de tijd van Hiawatha, Arendsoog en Winnetou

werden rooksignalen (gesprekken) al onderschept...

De hele omgeving kon mee"lezen"

 

Dus wat dat betreft is de smartphone super veilig.

aangepast door Con
  • Like 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://myaccount.google.com/data-and-personalization

 

Nou goed , ik zal al die blote oma's dan maar zeer dringend verstoppen , ....

…. Oeps , da' mocht ik nie' zeggeuh zeker ???? Google knows B):unsure::ph34r::shocked:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat @luisteraar en sommige anderen denken dat er continu wordt opgenomen. Dat is onjuist en eenvoudig aan te tonen door het dataverkeer te monitoren. Het dataverkeer komt opgang na een keyword. Soms worden er fouten gemaakt in het herkennen van woorden en dus ook in het keyword. Dan wordt er dus iets opgenomen wat niet de bedoeling was. Zoiets kan je alleen herstellen door een mens verbeteringen te laten aanbrengen. Of dat dan weer door de beugel kan is weer een ander verhaal.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei drz:

En de eerste de beste mongool die nu de opmerking geeft

Zou je het woord mongool willen vervangen voor randdebiel? ^_^

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Penthe:

Maar ik blijf zeggen dat de genen die het meesten zeiken over privacy zelf wat te verbergen hebben wat het daglicht niet kan verdragen.

Dat is een beetje erg kort door de bocht vind je niet?

Ik doe geen illegale of andere slechte dingen maar vind mijn privacy gewoonweg belangrijk.

 

En veel mensen die gefortuneerd zijn willen ook niet dat hun leven in het daglicht komt te staan om niet de aandacht te trekken van boeven en andere losers van de samenleving.

Er zijn mensen met een bepaalde maatschappelijke mening die niet gedemoniseerd willen worden door mensen met een andere tegenstrijdige mening. Dat kan op politiek vlak zijn of misschien wel van een andere aard.

 

En zo heeft iedereen wel iets te verbergen, ook jij! :)

 

7 uur geleden zei Mojo:

Zou je het woord mongool willen vervangen voor randdebiel? ^_^

Goed punt, dadelijk beledig ik de mensen die in Mongolië wonen en dat wil ik niet.

Mag het ook " geestelijk zwakzinnige "  zijn? ;)

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Penthe:

Is vraag 2 hoe kunnen we luisteraar uitschakelen? Gaarne informatie hierover.

 

Hey Google, verwijder luisteraar.

Oké, ik heb luisteraar verwijderd.

.

.

.

Hey Google, verwijder luisteraar.

Sorry, dat gaat niet. Luisteraar is verwijderd.

  • Bedankt 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen heeft recht op zijn Privacy, en ja je Privacy mag je verbergen, 100 % goede mensen bestaan ook niet, dat was een ontwerpfout die niet meer is rechtgezet, of het was niet meer mogelijk. 😀

 

En het Internet heeft al veel blootgelegd, en ook veel narigheid, en waar de geur van geld in de buurt komt, dan gaan de poppen pas aan het dansen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei drz:

Goed punt, dadelijk beledig ik de mensen die in Mongolië wonen en dat wil ik niet.

Mag het ook " geestelijk zwakzinnige "  zijn?

denk dat André van Duin ons destijds opgezadeld heeft met een ongepaste kreet voortkomende uit een maatschappelijke lage dunk voor mensen met het downsyndroom

 

maar dat is een andere zaak

 

Het opstarten met een keyword gaat ook prima bij Windows 10 Cortana, harstikke makkelijk hoe je een en ander kunt sturen en aanroepen.

Ook bij Amazon Alexa en zelfs de Netflix voice control... Skype en Whatsapp... verschillende vertaal App's en ook Games gebruiken voice control

 

Dat Google hoort hoe je een scheet laat op de toiletpot kan toch niemand verontrusten.

Het lijkt steeds meer een social media te worden m.b.t. verschillende topics, die we in reddit en op facebook of de funny pages van het dagblad ook lezen.

1 uur geleden zei Tripleboy:

100 % goede mensen bestaan ook niet

 

I rest my case

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...