Ga naar inhoud


Welke decoder heeft de voorkeur?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Desalniettemin is de Ultimo 4K wel een mooie en goede ontvanger... :)

Mijn eerste Enigma2 box...en ben uitermate tevreden hierover...  en als je zoals ik van Technisat komt, ben je wel kwaliteit gewend.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


De goedkoopste ontvanger die ik heb kunnen vinden was zoń 95 euro in Duitsland.(een Enigma2)

Hier in Nederland niet 1 onder de 100 euro.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎18‎-‎8‎-‎2019 om 14:31 zei sjappie2:

Tonskidutch, omdat er in de titel staat welke decoder heeft de voorkeur. Hij vraagt welke zou je adviseren, nou ik de VU+ Ultimo 4k die kan goed overweg met de CI van Joyne.

 

Dit is ongeveer hetzelfde als een vrouwtje van 70 die een wagentje nodig heeft om 1x per week boodschappen te doen een landrover van anderhalve ton adviseren.  Je kunt er immers ook boodschappen mee doen. :crazy:

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tonskidutch:

......en bovendien heeft Jürgen al een tijd geleden een keuze gemaakt

 

 

Nou ja, ik heb geen keuze hoeven te maken maar mijn kennis in Spanje.

Voor zo ver ik het nu heb begrepen blijft hij wel bij zijn oude configuratie met CD want als je alles weer goed uitrekent is Joyne niet echt goedkoper want hij heeft immers al een werkende situatie.

Hij had stellig de indruk dat Joyne duidelijk voordeliger was.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-8-2019 om 14:55 zei Tonskidutch:

advies over een vliegenmepper is altijd afhankelijk van hoe groot je vliegenmepper moet zijn

Nou ik denk meer: advies over een vliegenmepper is altijd afhankelijk van hoe groot je vliegenmepper moet zijn

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed dat ik dit jaar weinig last heb van vliegen en muggen, wat niet is kan echter wel nog komen met al die etensresten die toeristen en die studenten zomaar op straat gooien.

Daar zou ik eens een toeristenmepper voor moeten ontwerpen.

Desalniettemin is de keuze om een VU+ UNO 4K te nemen een goede met zo'n Conax CI van Joyne

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...