Ga naar inhoud


lcd4linux niet te vinden in webinterface mis ik iets ??


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Zojuist, Vriendje Stokvis zei:

 

Met die lelijke blauwe klok bedoel ik als je de ontvanger  afsluit krijg ik een digitale klok met een azuurblauwe klok die ik bijvoorbeeld wit zou willen maken.

Dat je  de wisselende schermen optie niet kent vind ik vreemd die zit er namelijk al heel lang in je kon toen lcd4linux nog in pli ingebakken is bijvoorbeeld een aantal foto's achter elkaar af laten spelen en een tijd instellen hoe lang dat per foto moest duren.

Ik weet dat een hoop mensen dat hier niks vinden maar ik vond dat altijd wel tof.

Had ook een scherm waar het weer dan instond .

Nogmaals ik hoef van niemand maar dan ook helemaal niemand panklare brokken te hebben, maar ik geef alleen maar aan dat de lcd4linux ingebakken was en ik nu niet weet hoe ik dit aan moet pakken.

Maar laat even heel duidelijk zijn komt er geen oplossing is het mij om het even hoor.

De hoofdmoot is voor mij het tv kunnen kijken de tirelantijntjes zijn leuk maar bijzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

LCD4linux config : idle en kleur klok veranderen.Zo simpel is het altijd al geweest.Of het nu in het image zit of als extra heeft geen enkele rol.

 

http://192.168.1.110/lcd4linux/config   waarbij dat ip adres het ip is van je box

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...