Ga naar inhoud


lcd4linux niet te vinden in webinterface mis ik iets ??


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator
37 minuten geleden, ceesv zei:

Gebruik VTI op een Solo 4K

Lees jij wel eens of borrelt er af en toe iets bij je op wat je dan met ons deelt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste wijze @luisteraar, ik sta toch altijd weer versteld over jouw interessante bijdragen....😩

 

Ik gebruik al tijden de lcd4config, zie bijlage en deze werkt tot nu toe op alle apparaten.

Zelf heb ik deze nu op mijn VU+ UNO 4K SE draaien en dat functioneert uitstekend.

 

lcd4config.rar

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Jürgen zei:

Beste wijze @luisteraar, ik sta toch altijd weer versteld over jouw interessante bijdragen....😩

 

Ik gebruik al tijden de lcd4config, zie bijlage en deze werkt tot nu toe op alle apparaten.

Zelf heb ik deze nu op mijn VU+ UNO 4K SE draaien en dat functioneert uitstekend.

 

lcd4config.rar 0 B · 1 download

Ik wil het hier wel reproduceren

welke vti versie gebruik je ?

zou je de lcd4config.rar nieuw willen posten de file is 0B groot

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

VTi 14.0.5 (2019-10-05-vti-master (5ede501b9))

 

Ik stuur deze file nogmaals, de .rar file is 4k groot maar misschien levert de posting van deze file hier problemen op.

 

Ik heb het zelf ook even geprobeerd maar schijnbaar vind deze site het niet goed. 

 

lcd4config.rar

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder kon je skin_display aanpassen om van die blauwe klok af te komen. Ik maakte de gele en blauwe dingen op het scherm altijd wit. Of het nu nog kan bij OpenPLi weet ik niet, ik draai alweer een tijdje PurE2 op de Ultimo4k en de Solo4k staat bij m'n zoon. Ook bij PurE2 heb ik de skin_display aangepast, ook de skin_display_picon en skin_display_templates.

aangepast door carlo666
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Jürgen zei:

 

 

Ik heb het zelf ook even geprobeerd maar schijnbaar vind deze site het niet goed. 

 

lcd4config.rar 0 B · 3 downloads

evt wil juergen zijn bestand uploaden dan test is het wel

zijn tweede upload is weer 0B groot

evt de extentie rar renamen kan zijn dat forum dat type niet leuk vindt.

Tot nu toe werkt het ook onder VTI niet

 

 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, luisteraar zei:

 

Tot nu toe werkt het ook onder VTI niet

 

 

Waar baseer jij dit nu weer op?

Met VTI functioneert het gewoon.

Dat het bij jou of iemand niet functioneert kan verschillende oorzaken hebben dus stellig beweren dat het onder VTI niet functioneert is weer een van jouw bekende ongenuanceerde reacties...☹️

Hierbij een link waarbij ik hoop dat deze wel werkt.

 

https://drive.google.com/file/d/1UMDZP8o_S7VJH2pbN0rFlOKt5x0-NKc2/view?usp=sharing

 

Deze link blijft tot vanavond beschikbaar...

 

25 minuten geleden, Vriendje Stokvis zei:

Blijft toch extreem raar dat ze dat er ineens uitgesloopt hebben  dat schermen wisselen geeft die box toch net ff wat extra's vind ik ook al let je er niet de hele tijd op natuurlijk.

 

Daar is niets raars aan want de bakkers van OpenPLI zijn allemaal vrijwilligers en als zij daar niet in zien dan komt een dergelijke optie in de volgende versie gewoon niet terug, komt wel vaker voor.

Overigens is dit geen VU+ probleem maar een OpenPLI probleem en zou je dit probleem dan ook bij hen moeten aankaarten.

 

Als je VTI installeert heb je geen problemen.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...