Ga naar inhoud


uitzending gemist met welke image?


Hensat

Aanbevolen berichten


In principe werkt dat op geen enkele image meer a.g.v. de door de omroepen ingevoerde wijzigingen. 
De maker van de betreffende plugin heeft na lange tijd constant aanpassen van zijn plugin de kont in de krib gegooid. Ik ga ervan uit dat er bij andere images niemand daar energie in stopt. Ook v.w.b. HBBTV zal het geregeld aanpassen van zaken, ook weer a.g.v. aanpassingen aan de kant van de providers ervoor zorgen dat geen mens dat nog gebruikt.

Gewoon een NPO start plus accountje aanmaken voor € 2.95 / maand en jouw probleem is deels opgelost. Mits je een smart TV hebt.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zeker niet dubbel/driedubbel betalen voor iets wat ik al betaal. Dat is ook een principiële insteek van me...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel leuk Tonski, maar ik denk dat hij de Hollandese versie bedoelt en die doet het dus NIET (volledig). De Duits georiënteerde VTi werkt wel omdat de Duitse omroepen (die toch betaald worden uit de GEZ/GIS Wie auch immer) niet steeds aan het 'aanpassen' zijn. Wellicht ook iets meer 'peer pressure' vanuit de Duitse community om het werkend te houden om de verkoopkansen van VU+ op peil te houden....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zelfs zo leuk dat ik Nederlandse programma's helemaal niet wil terugkijken, maar dat heeft er ook niks mee van doen.

Het is een aanvulling inzake deze reactie van John

18 uren geleden, John van Dreumel zei:

Ook v.w.b. HBBTV zal het geregeld aanpassen van zaken, ook weer a.g.v. aanpassingen aan de kant van de providers ervoor zorgen dat geen mens dat nog gebruikt.

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...