Ga naar inhoud


LCD4Linux ZERO4K ervaring


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Helaas niet maar welwillend. Wie kan me een tip geven welk schermpje ik zou moeten kopen? Heb nu een aantal Zero4K's en ga in de zomer over naar de Ultimo 4K.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan heel veel foto-scherm display's op het VTI forum die je kunt gebruiken. En op het LCD4LINUX forum.

Ik heb er een gekregen van een kameraad voor maar 3 dollar ( Pictiva 96X64 colour OLED 16bit )

aangepast door Tonskidutch
lettertje

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lcd4linux site geeft compabibele schermen, wanneer ik het mij goed herinner.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het moet zowiezo een samsung lcd fotolijstje zijn. Alle modellen werken behalve de goedkoopste van de serie. Samsung heeft een stuk of 8 verschillende modellen en gebruikt oa een cijfer in de productcode. Het model met 71 in de code werkt niet. Wel is het vaak noodzakelijk om via internet een software update te doen omdat blijkbaar alleen de laatste software werkt. Omdat deze lcd fotolijstjes zo'n 10 jaar geleden heel populair waren en nu minder staan ze voor spotprijsjes op marktplaats. In het menu van de lcd4linux plugin staat ergens bij de instellingen de modellen die te gebruiken zijn. Ik zelf rommel al een paar jaar met deze apparaatjes, ik heb er nu 8, niet allemaal in gebruik maar voor 10 of 15 euro per stuk op marktplaats is het leuk om er een paar achter de hand te hebben. Er is zoveel mogelijk met de plugin dat zelf ik na een paar jaar nog steeds nieuwe dingetjes ontdek als ik een beetje aan het prutsen ben. Zo, een heel verhaal, ik zou nog veel meer kunnen vertellen hierover maar dan ben ik uren bezig. Succes met proberen. Het gaat zeker niet goed de eerste keer maar daarom is het ook een hobby. Eén tip nog, de plugin icm de schermen gebruiken vrij veel werkgeheugen van de box dus deze wordt iets trager hierdoor. Op een oudere of/en goedkope box zou ik het niet doen want loopt dan steeds vast. Mvg. 

15857058120532128210463.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...