Ga naar inhoud


Uitzending gemist plugin Open Pli= raadsel


hcfreak

Aanbevolen berichten

Ik heb eerst het forum door gezocht. Begrijp ik het goed dat ik het kan vergeten om een uitzending (in mijn geval 13 april Ivo Niehe over Louis van Dijk) terug te kijken c.q. alsnog op te nemen.

Ik heb een Uno 4k SE en de Open Pli plug in : "uitzending gemist"  op mijn apparaat gezet. Als ik de goede dag kies en op OK klik zie ik: "there was a problem retrieving the media list" !

Ik was een super fan van Louis van Dijk. Kan ik het schudden? Wat betekent deze melding? 

elke tip wordt hogelijk gewaardeerd, misschien kan ik dan morgen al verder komen (want uitzending gemist loopt niet lang terug als je begrijpt wat ik bedoel) 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Uitzending gemist werkt al tijden niet meer. Volgens mij is hij inmiddels ook uit de feed verwijderd. De aanbieder heeft de boel op slot gezet door continue wijzigingen te doen waardoor het op een Open box niet meer werkt. Op een gegeven moment wekelijks een aapassing nodig. De makers hebben terecht de handdoek in de ring gegooid. De aanbieder heeft deze slag gewonnen. Zelfde verhaal met het nieuwere HbbTV. Werkt ook niet meer (volledig)

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, hcfreak zei:

k heb eerst het forum door gezocht. Begrijp ik het goed dat ik het kan vergeten om een uitzending (in mijn geval 13 april Ivo Niehe over Louis van Dijk) terug te kijken c.q. alsnog op te nemen.

Bedoel je deze?

Louis van Dijk, In Memoriam

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die bedoel ik! Ga hem morgen op mijn Mac proberen op mijn Mac te zetten. Is die in HD? 

Had al gewoon uitzending gemist website geprobeerd maar de stream kwam maar niet op gang dus de screenrecoder stond voor Jan nog wat te draaien. Super bedankt (hopelijk HD );en post nog als ik hem heb kunnen branden (heel speciale dingen zoals eerder geholpen door Mimisiku ook Tribute Boudewijn de Groot binnen gehaald een prachtige film over deze troubadour (uit mijn jonge jaren 🥵

jammer dat uitzending gemist niks geworden is voor mijn sat en CD abo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe neem je die NPO uitzending gemist op dan?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een waardeloos 'wij willen al uw geld voor iets wat je tóch al betaald' app. Bijna niets te vinden en liefst in SD. En natuurlijk niet voor Open boxen..

Nogmaals: ik vertik het om tichdubbel te betalen waarvoor al betaald is via de belasting. Ik zie de NPO als bedrijf.. Kunnen ze het niet redden met de dikke subsidies, dan gewoon delen afstoten en niet proberen overal nog eens extra geld uit te wringen. Dan gewoon failliet gaan en wegblijven...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is en blijft een behoorlijke kostenpost om alles in archief te hebben staan gereed voor het achteraf bekijken middels een stream!

Dat mag je echt gewoon zonder wenkbrauw fronzen zo aannemen.

Als je zo iets dan ook nog zonder Digital Rights Management of Docsis 3.1 zou aanbieden wordt je hele bibliotheek / archief leeg gezogen voor thuis archieven.

 

En men heeft dus ontdekt dat HBBTV ( hybrid television deels aangeboden per Internet ) veel te onveilig was inzake auteursrechten kwesties.

 

Wat helpt ons daar over heen, => vooraf opnames inplannen en dat kan echt prachtig mooi met een uitgebreide XMLTV EPG (of EPG import bij VTI )

 

(of je haalt de interactieve knalDIGITAAL receiver uit de garage en kijkt daarmee terug een gemiste opname)

ja het is wat:blink:

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat snap ik van te voren inplannen maar dat was ik helaas vergeten! 

Nog een vraag, het hoort wel niet in dit forum, maar ik probeer het toch.

 

Ik kan het programma binnen halen en zie beeld, maar als ik mijn screenrecorder aanzet (Quicktime-> schermopname) dan verdwijnt het beeld!!

Heb nog iets langer geleden wel een recording kunnen maken. Is dit programma dan afgeschermd (copyrights of zo) ? Is er nog een way out? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch

Let wel! Er heeft niemand gevraagd dat de NPO dit móest gaan aanbieden. Ze proberen gewoon de markt te volgen (de commerciëlen doen het immers ook). Ze beseffen alleen niet dat die een grotere inkomstenpot hebben. En omdat zij géén grote reclamepot hebben bepalen ze dat dus de klant het maar moet betalen. Ik zeg dus nee! Gewoon uitzetten die boel... De NPO moet zich bezighouden met lineaire TV en verder niets,

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft met hele IPTV gebeuren absoluut niets van doen! Da's allemaal opgeklopte lucht die ze zo duur mogelijk willen vverkopen.

De mediawet is in het leven geroepen om de toen schaarse kanaalruimte zo eerlijk mogelijk te verdelen. 30 kanalen voor elk wat wils en een ongecodeerde calamiteitenzender.... Die wet is inmiddels zo oud als Methusalem en allang achterhaald... Maar dat terzijde..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...