Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Satwatcher zei:

Denken dat je de waarheid in pacht hebt - terwijl het 99,99 procent zeker is dat het niet zo is - is iets anders dan een leugen vertellen.

Ik claim niet en heb dat nooit gedaan dat ik de waarheid in pacht heb ...ik ben een realist sta open voor andere meningen maar das hier niet echt zo he ....mag hoor 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik mis je reactie op de termijnenwet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Je realiseert je wel, dat daardoor de vordering niet verdwijnt, en je daardoor opgenomen kan worden in registers als wanbetaler.

Cees met alle respect ze kunnen mij nooit toevoegen aan dat register omdat ik namelijk aan al mijn betalingsverplichtingen heb voldaan .... 

1 minuut geleden, ceesv zei:

Ik mis je reactie op de termijnenwet.

cees ik mis niks ben scherp en weet wat ik zeg ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je schrijft zelf, dat er een dispuut is over de effectieve opzeg datum.

Je geeft zelf aan dat er nog 2 EURO open staat.

Je zegt zelf dat je die betaling gestorneerd hebt.

 

In mijn opinie heb je dan niet aan je verplichtingen voldaan

 

Kan je jezelf voorstellen dar in dit draadje je voortdurend vragen krijgt.

 

Bijvoorbeeld door het niet ingaan op die termijnenwet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Terradon said:

Cees met alle respect ze kunnen mij nooit toevoegen aan dat register omdat ik namelijk aan al mijn betalingsverplichtingen heb voldaan .... 

cees ik mis niks ben scherp en weet wat ik zeg ......

Je tikt ceesv zijn naam al verkeerd je mist wel degelijk wat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan hier zeer zeker screenshots plaatsen maar vind dat nu niet echt relevant..... 

1 minuut geleden, ceesv zei:

Je schrijft zelf, dat er een dispuut is over de effectieve opzeg datum.

Je geeft zelf aan dat er nog 2 EURO open staat.

 

Kan je jezelf voorstellen dar in dit draadje je voortdurend vragen krijgt.

die vraag is niet door mij gecreëerd maar door Online ....ik heb keurig opgezegd  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de termijn eindigt in het weekend (op een zaterdag of zondag), op een algemeen erkende feestdag of op een daarmee gelijkgestelde dag (zie boven), wordt deze termijn verlengd tot en met de eerstvolgende gewone dag die niet onder een van deze categorieën valt (artikel 1 lid 1). Dit geldt niet voor termijnen die worden teruggerekend vanaf een reeds vastgestelde einddatum; als de begindatum in het weekend of op een feestdag valt, wordt deze dus niet verschoven (art. 1 lid 2).

 

Ik denk dat Terradon zeker punt heeft, de datum was reeds vastgesteld (1 juni). Zo lees ik het iig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jij zegt de wet te kennen, dan ken je ook je verplichtingen.

 

Wanneer ik het nog begrijp, is het dispuut, dat de wettelijke opzeg termijn 2 juni is, maar dat jij meent in je recht te staan om op 1 juni het contract te beëindigen

en dat het dispuut om 2 euro gaat?

 

Wanneer je principieel bent, zal je ook moeten reageren op de bepalingen in de termijnenwet, iets waar je niet op wilt reageren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, erwinnaar said:

Als de termijn eindigt in het weekend (op een zaterdag of zondag), op een algemeen erkende feestdag of op een daarmee gelijkgestelde dag (zie boven), wordt deze termijn verlengd tot en met de eerstvolgende gewone dag die niet onder een van deze categorieën valt (artikel 1 lid 1). Dit geldt niet voor termijnen die worden teruggerekend vanaf een reeds vastgestelde einddatum; als de begindatum in het weekend of op een feestdag valt, wordt deze dus niet verschoven (art. 1 lid 2).

 

Ik denk dat Terradon zeker punt heeft, de datum was reeds vastgesteld (1 juni). Zo lees ik het iig....

Daar begon de discussie niet over daar heeft hij het naar laten keren nu op dit moment, dat hij voor misschien 1 dag een punt heeft betekend nog niet dat hij in het algeheel gelijk heeft gehad of heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Terradon said:

wat mis ik dan volgens jou maak het niet te persoonlijk .......

Heel simpel als je iemands naam al verkeerd spelt ben je generaal geen goede lezer. Je zegt scherp te zijn maar maakt toch deze enorme fout.

 

2 minutes ago, Terradon said:

Of moeten we het eens gaan hebben over de arrogante houding van jullie hollanders ten opzichte van ons Friezen......  

Ehhh ik ben zelf een Fries vent waar ga je het nu ineens over hebben?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ceesv zei:

Jij zegt de wet te kennen, dan ken je ook je verplichtingen.

 

Wanneer ik het nog begrijp, is het dispuut, dat de wettelijke opzeg termijn 2 juni is, maar dat jij meent in je recht te staan om op 1 juni het contract te beëindigen

en dat het dispuut om 2 euro gaat?

 

Wanneer je principieel bent, zal je ook moeten reageren op de bepalingen in de termijnenwet, iets waar je niet op wilt reageren.

Lees eens terug ......leuk jou wijzend vingertje maar zorg dan ook dat je op de hoogte bent he .....  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo mijn principes, echter als ik een hoop geklier kan besparen, have fun met die € 2,- , maar dat is mijn persoonlijke mening. 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...