Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

Nou ik had het conform het contract ook keurig gedaan , alles keurig opgezegd zelfs mail ontvangen over de laatste datum zelfs telefoongesprek gehad over waarom en hoe, maar kijk even naar mijn bankafschrijvingen blijkt Online toch gewoon de hele periode juni te hebben afgeschreven terwijl overeenkomstig was einde 1-6 2020 deze heb ik dus per direct gestorneerd , kijk ik online staat er nog een factuur voor 1 dag kijken 2 euro contact gezocht via de chat maar geen reactie dus wat doe ik fout dan anders dan gewoon mijn recht nemen?  

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 minuten geleden, Penthe zei:

Spam is een grote hoeveelheid berichten achterelkaar, en dat doe jij dus achterelkaar om je gelijk te bewijzen.

 

Mijn waarheid is dat Canal Digitaal niets verkeerd heeft gedaan contractueel meerdere mensen geven dat ook aan maar je blijft maar doordraven met een hele rits aan berichten(spam).

Sommige mensen kun je zeggen wat je wil ook al spreek je de waarheid ze geloven jou toch niet jij bent er zo een  

Het ging over contracten toch die zijn bindend geeft jou niet het recht na beëindigen nog af te schrijven aangaande het reeds verbroken contract. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Terradon zei:

Sommige mensen kun je zeggen wat je wil ook al spreek je de waarheid ze geloven jou toch niet jij bent er zo een  

Maar wie zegt dat jij de waarheid spreekt. Dat is jouw veronderstelling maar dat hoeft de realiteit niet te zijn.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Terradon said:

Sommige mensen kun je zeggen wat je wil ook al spreek je de waarheid ze geloven jou toch niet jij bent er zo een  

Tja wat moet ik hier nog op zeggen ik lees toch echt het zelfde contract als jou, experts zeggen dat het contract klopt ik vind zelf ook dat er niets mis mee is. Maar jij blijft zeggen dat iedereen fout zit en alleen JIJ gelijk hebt omdat je ervaring mee hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Factuur sturen voor 1 dag kijken vind jij zeker ook ok terwijl ze zelf de juiste datum opgeven tja dat 1-6 een vrije dag is kan ik als klant ook niet helpen....... 

4 minuten geleden, Satwatcher zei:

Maar wie zegt dat jij de waarheid spreekt. Dat is jouw veronderstelling maar dat hoeft de realiteit niet te zijn.

Mijn contract zegt genoeg .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De automatische afschrijving wordt een paar dagen voor het begin van de maand aangemaakt.

Op dat moment staat je abonnement nog actief, daarom zie je de afschrijving voor de komende maand.

Dat geld wordt daarna terug geboekt omdat je bij de ontvangst van het geld geen abonnement meer hebt.

 

Het is een bekend fenomeen, het is vreemd, maar wanneer je erover nadenkt omslachtig op te lossen.

 

Die ene dag kan ik niet over oordelen, dat zal wel ergens beschreven zijn.

Heb je gelijk, heeft canaldigitaal een fout gemaakt, heb je ongelijk, ben je ze nog 2 Euro verschuldigd.

 

Geen reden om daar ophef over te maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

De automatische afschrijving wordt een paar dagen voor het begin van de maand aangemaakt.

Op dat moment staat je abonnement nog actief, daarom zie je de afschrijving voor de komende maand.

Dat geld wordt daarna terug geboekt omdat je bij de ontvangst van het geld geen abonnement meer hebt.

 

Het is een bekend fenomeen, het is vreemd, maar wanneer je erover nadenkt omslachtig op te lossen.

 

Die ene dag kan ik niet over oordelen, dat zal wel ergens beschreven zijn.

Heb je gelijk, heeft canaldigitaal een fout gemaakt, heb je ongelijk, ben je ze nog 2 Euro verschuldigd.

 

Geen reden om daar ophef over te maken.

Nou ik heb per 1-5-2020 opgezegd de termijn van Mei dus keurig betaald maar de afschrijving waar ik het over had was voor Juni dus niet relevant, kijk ik nog eens terug blijk ik nog een factuur voor juni te hebben voor 2 euro ..... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Terradon said:

En trouwens wie zegt dat ik gekeken heb want ik heb inmiddels een andere aanbieder......

  

Dat is nou weer een 100% verkeerde reactie ik kijk maar 1 uur of maximaal 2 uur per dag naar de Nederlandse TV dus volgens jou hoef ik dan 22 uur per dag niet te betalen?

 

Dat jij een andere keuze hebt gemaakt daar hoeft het andere bedrijf geen rekening mee te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je een maand opzeg termijn hebt, en je zegt op op 1 mei, dan zal je abonnement niet op 31 mei aflopen, maar op 1 juni.

 

Toch?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was van plan hier een uitgebreide ervaring weer te geven maar de vooringenomen berichten hier doen mij besluiten dit maar niet te doen een ieder mag zijn of haar mening hebben dus ik ook ...... 

3 minuten geleden, ceesv zei:

Wanneer je een maand opzeg termijn hebt, en je zegt op op 1 mei, dan zal je abonnement niet op 31 mei aflopen, maar op 1 juni.

 

Toch?

lees zeg ik toch per 1-6 -2020 echter online zegt 2-6

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, ceesv said:

Wanneer je een maand opzeg termijn hebt, en je zegt op op 1 mei, dan zal je abonnement niet op 31 mei aflopen, maar op 1 juni.

 

Toch?

Als ik opzeg dan stopt mijn abo halverwege de maand want halverwegen de maand is ooit mijn abo in werking gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...