Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

Nou ik wens je alle wijsheid toe in het aanvechten van die 2 Euro, ik ben bang dat je aan het kortste einde gaat trekken en ben benieuwd naar je juridische steekspel.

 

In combi met die wet waar men het over heeft en ws ook toepast: (even wat ordinair knippen en plakken)

 

 Op zich heb je inderdaad recht op je geld terug wanneer de wederpartij niet levert wat hij heeft beloofd, maar zo makkelijk als “oh het bevalt niet” zeggen en gauw storneren is dat niet. Op zijn minst zul je eerst het bedrijven moeten aanschrijven over de gebrekkige kwaliteit van de dienst, zodat ze een poging kunnen wagen je alsnog tevreden te stellen.Als je klacht terecht is, dan is er niets aan de hand want dan zul je gelijk krijgen bij de rechter. Maar als je klacht wordt afgewezen, dan heb je een heel groot probleem want je hebt niet betaald terwijl dat wel moest, ook niet na aanmaningen van het incassobureau. Je krijgt dan de incassokosten er nog eens bovenop.

 

In dit geval heeft met zelf gewoon geleverd, jij hebt niet aangeschreven zoals wordt aanbevolen in de Algemene Voorwaarden punt 7.3 maar direct gaan storneren.

Doe de deurwaarder maar de groeten zou ik zeggen en de evt. incassokosten krijg je er gratis bij..

aangepast door erwinnaar
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo werkt het nu eenmaal bij veel bedrijven. Veel processen gaan daar volledig automatisch. Uiteindelijk komt alles netjes op zijn pootjes terecht bij de definitieve afrekening. Zoveel berichten en ergernis over twee euro. Zonde van de tijd en moeite toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

10 minutes ago, Mojo said:

Jammer deze reactie. Ga je toch op de man spelen. Aub niet doen.

Er was jaren lang een eigenaar van een cafe waar ik kwam die maar respectloos op mijn achternaam hamerde mijn voornaam kon hij niet eens uispreken terwijl die maar 3 letters bevat. Als je niet wilt leren moet je maar voelen dat heeft niet speciaal te maken met het op de man spelen maar meer met een negatieve reaktie op.

 

Als je tegen mij zegt scherp te zijn en dan toch bewust een veel genoemde naam verkeerd spelt kan ik dat niet meer serieus nemen.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Penthe zei:

Er was jaren lang een eigenaar van een cafe waar ik kwam die maar respectloos op mijn achternaam hamerde mijn voornaam kon hij niet eens uispreken

Ik neem aan dat je er dan maar 1 biertje hebt gedronken?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On-topic. Discovery Inc. heeft gewoon veel te veel betaald voor de rechten van de Olympische Spelen. Die kosten moeten terugverdiend worden, met hogere doorgiftekosten tot gevolg. Waarschijnlijk streeft Discovery Inc. eenzelfde contract na als FOX International Channels Benelux. Het wordt steeds duidelijker dat niemand echt blij wordt van die contractvorm, behalve FOX zelf.

 

Ik vind het dan ook volkomen te begrijpen dat de M7 Group hier deze keer niet in mee is gegaan. De Discovery-zenders zijn al jaren niet meer wat het geweest is. En tijdens deze Coronacrisis brengt Eurosport nauwelijks iets interessants. Voordat de sportwereld weer helemaal de oude is, zijn we lange tijd verder. En M7 zal dat heel goed weten en daarom deze gok nu durven te wagen.

 

Hopelijk buigen de andere providers ook niet voor de exorbitante eisen van Discovery Inc. Dan zullen ze vanzelf water bij de wijn moeten doen. Het is jammer dat de zenders nu verdwijnen, maar ik verwacht voor de Olympische Spelen van 2021 toch nog wel een akkoord. Discovery kan bijna niet anders als ze nog iets voor hun dure rechten willen terugverdienen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Mojo said:

Ik neem aan dat je er dan maar 1 biertje hebt gedronken?

Nee ik ben daar zeker 20 jaar een vaste bezoeker geweest en deze eigenaar heeft er 5 jaar gezeten. En ik was toen ook geen lieverd maar ook niet een boosdoener en dronk flink wat bier dus aan het inkomen heeft het niet gelegen en met alle andere eigenaren nooit een probleem en ook niet met medebezoekers. Ik wilde enkel maar zeggen dat als je 1 fout maakt je er ook meerdere kan maken, en als je 1 keer verkeerd leest je ook 2 keer verkeerd kunt lezen.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Mimisiku zei:

Codx heeft bij me ingelogd... Hij heeft zich verwonderd, maar toch ook geconstateerd dat de PBM 800000000000 is. CDS heeft de kaart wel opgewaardeerd, maar de PBM blijft en dus geen beeld.....

 

Het is gecompliceerder maar ik zal het proberen uit te leggen:

 

Er is geen indicatie dat CDS deze kaart gisteren heeft aangepast, om iets aan te passen is een her-activatie met unieke emm's vereist en we hebben samen gezien dat die er niet waren zelfs niet na handmatige her-activatie op de CD site, er kwam niks.  Jij vertelde dat je CD gebeld had die dag en je dacht dat die daarna pas de provider tier wilde updaten maar dat is niet correct.  Je kaart heeft de standaard shared emm's gehad die continue voor kaarten worden uitgezonden. Als CDS een her-activatie had gegeven hadden er 24 uur lang unique emm's gelopen en hadden we dat gezien. Tevens kun je dit afleiden aan de datum van de tiers, die hadden bij een her-activatie/aanpassing exact 2 maanden vooruit gestaan en dat was niet het geval.  

 

En de andere kaart was voor het laatst in 2012 in een ontvanger geweest,  het lijkt er op dat die niet meer in het systeem van CDS voor komt aangezien er helemaal niks voor word uitgezonden.  Daar kan ik helaas geen zinnig woord over zeggen.

 

Je hebt gelijk, de PBM is 8000000000000 op beide kaarten maar dit is geen situatie waar opzeggende klanten normaal mee geconfronteerd worden. Bij hen wordt de PBM op de kaart aangepast naar  E0000000000 of C0000000000.  (FreeToView) daarmee gaan de radio zenders en de zender vd maand nog steeds open.  Mijn vermoeden is dat er bij jou (ooit) iets fout is gegaan tijdens updaten/omzetten van die PBM en ik denk dat een her-activatie (moet die wel eerst komen) dit zou kunnen oplossen.

 

Verder schreef je hier dat je het abonnement had opgezegd en CDS jou kaart direct had uitgezet maar aan het einde van ons testje stop je er andere werkende kaart in. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter verduidelijking:

Ik heb 3 kaarten...

1 hoofdkaart en 2 extra kaarten.. De 2 extra kaarten waren uit met de betreffende 8000000000 PBM. De hoofdkaart is/was nog correct... Inderdaad opgezegd per 2 juni. De kaart werkt dus tot 1 juli.... Daarna einde verhaal...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 uren geleden, pinolief zei:

De toekomst ligt niet bij NetFlix in ieder geval daar zij zich politiek aan het gedragen zijn.

Hoezo, moet je eerst je lidmaatschapskaart van je politieke vereniging tonen?👀

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
12 minuten geleden, astro iris zei:

Volgens een bericht in Totaal Tv bestaat er een kans dat de Discovery zenders en Eurosport terug keren bij Canal Digitaal.  Een manager van een lokale afdeling van Discovery in Tsjechië en Slovakije zegt om eventueel toegevingen te doen. Wordt vervolgd.

 

Alles draait om geld, ze willen alleen nu op een rare (Amerikaanse?) manier extreem veel geld, dat kunnen ze op hun buik schrijven. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...