Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

Just now, Terradon said:

Ik heb jou niet om een mening gevraagd, zou ik dat willen had ik dat wel via een pm gedaan ..... 

En ik heb niet om al die spam van jou gevraagd die voortdurend gaande is op het forum hier, als jij publiek gaat klagen kun je daar reacties op verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 minuten geleden, ceesv zei:

Ik denk dat je even een time out moet nemen, je leest namelijk niet meer wat er door anderen geschreven wordt.

Jij kan op 1 juni opzeggen en dat bevestigd krijgen, maar dat laat onverlet dat de termijnenwet van toepassing kan zijn.

 

Eerder deze avond heeft een lid je gewezen op de juridische aspecten, maar daar sta je niet voor open.

 

Er is een gezegde,alleen een dwaas verdedigt zichzelf in de rechtbank, een verstandig iemand laat dat een rechtsgeleerde doen.

Neem het woord dwaas niet persoonlijk, zo is het absoluut niet door mij naar jou bedoeld.

 

Maar het gaat hier gewoon om het opzeggen van een tv abonnement, iets wat dagelijks bij veel bedrijven gebeurt, en binnen bedrijven een standaard beschreven proces volgt.

Waarom zou dat in jou geval anders lopen.

Misschien zouden anderen ook eens zorgvuldig moeten lezen wat ik schrijf want alles wat ik schrijf is de waarheid en niks anders eventueel kan ik door middel  van screenshots mijn gelijk wel aantonen hoor . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Duid het ons niet euvel, maar het is jouw waarheid.

We missen hier het weerwoord van de andere partij.

 

Veel aangedragen punten van de leden kunnen van belang zijn voor jouw geval, de tijd zal het leren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Penthe zei:

En ik heb niet om al die spam van jou gevraagd die voortdurend gaande is op het forum hier, als jij publiek gaat klagen kun je daar reacties op verwachten.

vandaar dat ik ook weer op jou spam reageer.....ergo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Duid het ons niet euvel, maar het is jouw waarheid.

We missen hier het weerwoord van de andere partij.

En sinds wen hebben we ooit een antwoord  van Canal Digital M7 of Online gehad 

en sinds wanneer word  er een door een jarenlang lid ingebrachte info niet voor waar aangenomen .....zullen we?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Terradon said:

En sinds wen hebben we ooit een antwoord  van Canal Digital M7 of Online gehad 

Ja op Facebook beantwoorden ze al je vragen hier op het forum al meerdere malen gemeld. We weten allemaal dat de helpdesk waardeloos is maar dit zijn nietswetende mensen ingehuurd om de telefoon op te pakken of te bellen met daarbij een boekje waar ze zichzelf aan moeten houden.

 

Op Facebook heb je via de chat snel contact met een medewerker van Canal Digitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kennelijk beroepen die zich op de termijnenwet in jouw geval, en is de opzegging effectief op de eerste werkdag na een wettelijke feestdag.

 

Jij claimt de wet en je rechten te kennen, mocht bovenstaande juist zijn zal je ook je plichten kennen.

 

Maar om eerlijk te zijn, ik ben ook wel eens overtuigd geweest van mijn gelijk, maar bleek toch iets essentieels over het hoofd te hebben gezien, waardoor ik ongelijk had.

Tegenwoordig maak ik een afweging, is het gelijk hebben te koste van alles het waard, of is mijn tijd en leven mij meer waard.

 

Voor 2 Euro denk ik aan mijn gezondheid, en sla ik het boek dicht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Terradon zei:

ik heb slechts een iemand nodig die mij van een leugen hier kan betichten......

Denken dat je de waarheid in pacht hebt - terwijl het 99,99 procent zeker is dat het niet zo is - is iets anders dan een leugen vertellen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je realiseert je wel, dat daardoor de vordering niet verdwijnt, en je daardoor opgenomen kan worden in registers als wanbetaler.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je dan niet jou contract gelezen?  Je speelt dan naar mijn idee voor eigen rechter terwijl er duidelijk in het voordeel voor jouw en alle klanten in de voorwaarden staat:

 

Bij hoofdstuk 7.3

 

 

. Bij automatische incasso heeft de Klant het recht binnen 8 weken na afschrijving schriftelijk bezwaar te maken tegen de afschrijving, bij gebreke waarvan hij de afschrijving wordt geacht te hebben aanvaard.

 

 

Ik denk dat dit de juiste weg is ipv storneren, leg de verantwoording bij hen met een onderbouwde brief of mail en breng hen op de hoogte dat je evt. geschillencommissie wil inschakelen. 

aangepast door erwinnaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...