Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten


Dat is al vaker gemeld. De uitzendrechten lopen af en ze willen de hoofdprijs. Net als Fox Sport willen ze Discovery standaard in het pakket en dwingen ze iedere abonnee hierdoor mee te betalen.. Als de providers dit keer nu eens voet bij stuk houden is dat volgende keer voorbij....

Bij verdwijnen van de zenders vangen ze niks uit de Benelux.. Gewoon een machtspelletje....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Discovery en Eurosport  echt verdwijnt en ook weg blijft zal dit zo langzamerhand zo'n beetje het einde gaan worden voor Canal Digitaal. Misschien meer kansen voor Joyne?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Canal Digitaal elke keer braaf ja zegt is ons abonnement straks onbetaalbaar. Dan maar even niet deze zenders en als meerdere voet bij stuk houden komen ze later dit jaar met hangende pootjes weer terug, beter voor Canal Digitaal en voor de abonnees.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geloof ik wel maar misschien moeten ze zelf maar genoegen gaan nemen met wat minder, het zijn zelf ook graaiers.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen hebben deze zenders buiten RTL Crime dan niets met de Discovery content te doen.. Mijn vrouw zal TLC en Animal Planet vreselijk gaan missen.. Mocht dit dit keer écht bewaarheid worden dan is het einde Canal Digitaal voor mij. Ze hebben dan letterlijk niets meer te bieden (voor mij dan)...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimisiku vrees als dit doorgaat er veel zullen vertrekken, geen Eurosport en discovery in basis aanbod en de rest weg, veel gaat er niet meer overschieten dat andere aanbieders niet aanbieden.

die BBC zenders gaan op den duur ook tegen steken met de herhalingen die herhaalt worden dat al op de BBC1 en 2 hebben gespeeld enz.

en voor de Vlamingen is die ment tv ook niet dat wat je wilt, een 2de tv oranje 😛 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, dan maar niet. Kan prima ook Ziggo voor basis TV kijken.. Scheelt weer geld. Kan de schotel weg. Ontvanger met DVB-C FBC in huis en iedereen in huis kan weer kijken...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de vraag is of dit ook blijft, een contract is niet eeuwig, en loopt meestal af na een 3 a 4 jaar of zolang de provider een overeenkomst heeft met de tv zender aanbieder.

ben echt benieuwd hoe dit gaat vergaan na juni, mensen die een vakantie abbo hebben en dan die zenders willen bekijken zien deze opeens niet meer.

ik heb alvast nog geen bericht gekregen daarover via mail van Tv Vlaanderen, zelf hun site heeft sinds eind december geen update's meer over zender aanpassingen, van Q-You spreken ze zelf niet, ze maken er nog reclame mee en de zender is het afgetrapt op de 23.5 😛 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, Mimisiku said:

Alleen hebben deze zenders buiten RTL Crime dan niets met de Discovery content te doen.. Mijn vrouw zal TLC en Animal Planet vreselijk gaan missen.. Mocht dit dit keer écht bewaarheid worden dan is het einde Canal Digitaal voor mij. Ze hebben dan letterlijk niets meer te bieden (voor mij dan)...

TLC en Animal Planet de 2 grootste herhaal zenders van Discovery. Elke keer als ik naar die zenders zap is er een herhaling bezig, zag pas weer eens een Animal Cops voorbij komen was de zelfde als 7 jaar terug en dat blijven ze tot den treure herhalen. Ik kijk vaak pas TV tegen 00:00 en erna maar altijd zijn er herhalingen die al 8 a 9 keer voorbij zijn gekomen. Zulke zenders ga je toch niet missen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alternatief fta is N-TV  in Duitsland, waarop veel van die programma's ook te zien zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zender ontvang ik ook en die hebben géén Engelse taal.Duitsers gebruiken alleen nasynchronisering. Ook voor de dieren volgens mij :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...